مدیر عامل شرکت طرح تجارت نوین اسپادان

رونمایی از سامانه مشاوره گردشگری ایران برای نخستین بار در کشور

مدیرعامل شرکت طرح تجارت نوین از شروع به کار نخستین سامانه مشاوره گردشگری ایران با شماره 99221717 در کشور خبر داد.

رونمایی از سامانه مشاوره گردشگری ایران برای نخستین بار در کشور
 

به گزارش خبرنگار اقتصاد آینده از اصفهان/ این شرکت  با استفاده از ظرفیت های زیر ساختی خود با همکاری سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی وگردشگری و کانون صنفی کارگری راهنمایان گردشگری کشور در راستای استفاده بهینه از امکانات گردشگری کشور با شعار " گردشگری آسان وبه صرفه " و با استفاده از تجربیات راهنمایان خبره گردشگری، در قالب ایجاد یک مرکز تماس گردشگری، گام مهمی در این حوزه برداشته و خدمات حرفه ای گردشگری به صورت مشاوره وارایه سرویس های خدماتی متنوع در تمام گستره جغرافیایی کشور به گردشگران داخلی و خارجی ارایه نماید .

مهندس احسان فهامی مدیر عامل این شرکت با اعلام این مطلب افزود : با توجه به فرارسیدن سال نو سامانه گردشگری ایران 24 ساعته توسط راهنمایان گردشگری و بصورت دورکاری آماده پاسخگوی به تمام سوالات حوزه گردشگری می باشد و کارشناسان این شرکت می توانند با زبانهای مختلف خدمات خوبی را به گردشگران خارجی ارائه نمایند.

وی اظهار داشت : آینده ، کانون اصلی توجه و ایده آل گردشگری امروز است که از مرزهای پیش پا افتاده فردی خود فاصله گرفته وبه یک بستر اجتماعی قدرتمند تبدیل خواهد شد ، بستری که تمام افراد جامعه به دلیل نفع بردن از مزایای پایدارش ، آن را به رسمیت خواهند شناخت و در جهت پایداری هرچه بیشتر آن خواهند کوشید .

فهامی گفت : ما با استفاده از شماره 99221717 در همه جای ایران اسلامی از شرق تا غرب واز شمال تا جنوب همراه شما خواهیم بود .

مدیر عامل شرکت طرح تجارت نوین اسپادان در خصوص نحوه استفاده از این سامانه گفت : با استفاده از شماره 99221717 در حال حاضر مشترکین سیم کارت های همراه اول بدون استفاده از کد در سراسر کشور می توانند از خدمات این سامانه بهره مند گردند .

فهامی افزود : ما پادرعرصه گردشگری پایدار گذاشته ایم که در آن نقش راهنمایان گردشگری به عنوان مهمترین زنجیره صنعت گردشگری بر کسی پوشیده نیست. گردشگری امروز دارای گزینه ها انتخابی متعدد و زمان تصمیم گیری کمتر بوده و در صدد است از حداقل اوقات فراغت خود حداکثر استفاده را ببرد وبنابراین نیاز به منایع اطلاعاتی موثق وقابل اعتماد داشته تا با آسودگی خیال پای به ناشناخته های این سرزمین بگذارد و ما برآنیم که پل ارتباطی محکمی بین راهنمایان گردشگری و گردشگران پایه گذاری کنیم .

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید