کد خبر: 194765
۰
۰
نسخه چاپی

توضیح بانک ملت درباره ا? - ر م? - بت وصول خسارت و تسعیر نرخ ارز بر EPS

بان ملت درخصوص اثر مثبت وصول خسارت از خزانه داری انگلیس بر EPS و تسعیر نرخ ارز بر سود سال ۹۸،دست به شفاف سازی زد تا پس از گذشت بیش از سه ماه، آماده بازگشت به تابلو باشد.

توضیح بانک ملت درباره اثر مثبت وصول خسارت و تسعیر نرخ ارز بر EPS

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بانک ملت که با سرمایه 5 هزار میلیارد تومانی در بازار اول معاملات بورس حضور دارد درخصوص اثر مثبت وصول خسارت از خزانه داری انگلیس بر EPS و تسعیر نرخ ارز بر سود سال ۹۸، دست به شفاف سازی زد  تا پس از گذشت بیش از سه ماه، آماده بازگشت به تابلو باشد.

بر این اساس، محمد بیگدلی مدیرعامل "وبملت" بازگشت به نامه ۲۳ شهریور مبنی بر شفاف سازی در رابطه با پرونده فی مابین این بانک و خزانه داری انگلیس اعلام کرد: مبلغ خسارت توافق شده با خزانه داری موصوف وصول شده و طبق محاسبات انجام شده به عنوان درآمد پیش بینی نشده و غیر مستمر و غیر عملیاتی تاثیر مثبتی در حدود ۱۳ تومان بر EPS بانک در سال مالی ۹۸ خواهد داشت.

همچنین طبق اطلاعات تکمیلی دریافتی، مبلغ توافق شده پس از تسعیر نرخ ابلاغیه بانک مرکزی( ۷۵۰۰ تومان برای هر دلار و ۸۵۰۰ تومان برای هر یورو) است که با لحاظ آثار مالیاتی مبلغی در حدود۶۲۰ میلیارد تومان و بدون لحاظ کردن آثار مالیاتی در حدود ۷۸۰ میلیارد تومان تاثیر مثبت بر سود سال ۹۸ بانک خواهد داشت.

انتهای پیام


دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید