تمدید بسته‌ها و یک گیگابایت اینترنت رایگان برای مشترکان

ایرانسل با توجه به اختلال ایجاد شده در روزهای گذشته، مدت استفاده از بسته‌های اینترنت مشترکان را تمدید کرد و یک گیگابایت اینترنت هدیه ارائه داد.



به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با توجه به اختلال ایجاد شده برای مشترکان اینترنت در روزهای گذشته، به تمامی مشترکان، یک گیگابایت اینترنت رایگان اختصاص داده شد. مشترکانی که از قبل بسته‌های اینترنت فعال داشته‌اند و هنوز مهلت استفاده آن‌ها تمام نشده، می‌توانند ۱۰ روز بیشتر از بسته‌های خود استفاده کنند.
اگر مشترکان بسته‌های اینترنتی داشته‌اند که در زمان اختلال، منقضی شده است، به تعداد روزهای قطعی اینترنت پیش از انقضای بسته، به علاوه یک روز بیشتر، می‌توانند از باقی‌مانده بسته‌های خود استفاده کنند. به عنوان مثال اگر در روز دوم اختلال، بسته مشترک تمام شده است، باقیمانده استفاده نشده بسته، پس از پایان اختلال برای ۳ روز، مجدداً فعال می‌شود.
علاوه بر این، برای تمامی مشترکان یک گیگابایت اینترنت هدیه رایگان در نظر گرفته شده است که با شماره گیری کد دستوری #۹۸* برای مشترکان اینترنت تلفن همراه، در دسترس قرار می‌گیرد. این هدیه برای مشترکان اینترنت پرسرعت ثابت یا TD-LTE نیز از طریق نرم افزار کاربردی «ایرانسل من» به نشانی irancell.ir/myirancell در دسترس است.
اختلال اینترنت برای استفاده از اینترنت بین المللی از عصر روز شنبه ۲۶ آبان‌ماه آغاز شد و آن دسته از مشترکانی که قصد استفاده از محتواهایی که مصرف اینترنت بین المللی داشتند، با مشکلاتی رو به رو شدند. اتصال تدریجی و مجدد اینترنت بین الملل در شبکه ثابت (TD-LTE) از جمعه اول آذرماه و برای شبکه اینترنت همراه، از صبح یکشنبه ۳ آذرماه، از سرگرفته شد و امروز نوبت به اتصال مجدد اینترنت همراه در تهران و برخی دیگر از شهرهای کشور رسید.
ایرانسل در راستای تکریم حقوق مشترکان خود، با وجود اینکه اختلال خارج از اراده این اپراتور بود، همگام با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، برای همراهی با مشترکان خود، اقدام به تمدید مهلت استفاده از بسته‌های قبلی کرد و یک گیگابایت اینترنت رایگان، ارائه کرده است.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با توجه به اختلال ایجاد شده برای مشترکان اینترنت در روزهای گذشته، به تمامی مشترکان، یک گیگابایت اینترنت رایگان اختصاص داده شد. مشترکانی که از قبل بسته‌های اینترنت فعال داشته‌اند و هنوز مهلت استفاده آن‌ها تمام نشده، می‌توانند ۱۰ روز بیشتر از بسته‌های خود استفاده کنند.

اگر مشترکان بسته‌های اینترنتی داشته‌اند که در زمان اختلال، منقضی شده است، به تعداد روزهای قطعی اینترنت پیش از انقضای بسته، به علاوه یک روز بیشتر، می‌توانند از باقی‌مانده بسته‌های خود استفاده کنند. به عنوان مثال اگر در روز دوم اختلال، بسته مشترک تمام شده است، باقیمانده استفاده نشده بسته، پس از پایان اختلال برای ۳ روز، مجدداً فعال می‌شود.

علاوه بر این، برای تمامی مشترکان یک گیگابایت اینترنت هدیه رایگان در نظر گرفته شده است که با شماره گیری کد دستوری #۹۸* برای مشترکان اینترنت تلفن همراه، در دسترس قرار می‌گیرد. این هدیه برای مشترکان اینترنت پرسرعت ثابت یا TD-LTE نیز از طریق نرم افزار کاربردی «ایرانسل من» به نشانی irancell.ir/myirancell در دسترس است.

اختلال اینترنت برای استفاده از اینترنت بین المللی از عصر روز شنبه ۲۶ آبان‌ماه آغاز شد و آن دسته از مشترکانی که قصد استفاده از محتواهایی که مصرف اینترنت بین المللی داشتند، با مشکلاتی رو به رو شدند. اتصال تدریجی و مجدد اینترنت بین الملل در شبکه ثابت (TD-LTE) از جمعه اول آذرماه و برای شبکه اینترنت همراه، از صبح یکشنبه ۳ آذرماه، از سرگرفته شد و امروز نوبت به اتصال مجدد اینترنت همراه در تهران و برخی دیگر از شهرهای کشور رسید.

ایرانسل در راستای تکریم حقوق مشترکان خود، با وجود اینکه اختلال خارج از اراده این اپراتور بود، همگام با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، برای همراهی با مشترکان خود، اقدام به تمدید مهلت استفاده از بسته‌های قبلی کرد و یک گیگابایت اینترنت رایگان، ارائه کرده است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید