کد خبر: 203997
۰
۰
نسخه چاپی

ثبت ۱۰۰۴ اثر در جشنواره خدمت/۵۲۷ کانون رضوی در مازندران فعال است

به گزارش خبرنگار اقتصادآینده، سهیل صالحی شامگاه پنجشنبه در پایان دوره آموزشی توانمندسازی مسئولان کانون های خادمیاری محلی و موضوعی شهرستان قائمشهر به برگزاری جشنواره خدمت از سوی آستان قدس رضوی اشاره کرد و افزود : هدف از جشنواره خدمت تحقق منویات مقام معظم رهبری در منشور هفتگانه آستان قدس رضوی در زمینه اثرگذاری فرهنگی و ارائه خدمت به محرومین و نیازمندان و معرفی الگوهای برتر خدمت به محرومین و نیازمندان می باشد.

وی تصریح کرد: هدف از راه اندازی جشنواره خدمت ارائه خدمات و کارهای الگویی است که خادمیاران می توانند در بخش جشنواره خدمت در سامانه ثبت کنند.

مسئول جشنواره خدمت استان جشنواره خدمت را الگوسازی از فعالیت های برتر و موفق خادمیاران سطح کشور برشمرد و یادآور شد: ارائه طرح های ابتکاری از سوی کانون های خادمیاری از برنامه هایی است که باید به آن توجه ویژه ای شود.

صالحی خاطر نشان کرد: جشنواره خدمت سه محور اصلی گزارش فعالیت های الگویی ، دیدگاه ها و نظرات و بخش ویژه را شامل می شود که خادمیاران رضوی می بایست پس از مراجعه به سامانه خادمیاری ،بخش شرکت در جشنواره خدمت را انتخاب نموده و یکی از سه محور اصلی جشنواره را برگزینند و خادمیاران می توانند یک الی چند مطلب را در سامانه درج نمایند و محدودیتی در درج الگوها در بخش های مختلف ندارد.

وی اضافه کرد : تاکنون هزار و ۴ اثر توسط خادمیاران استان مازندران ثبت ش که از این تعداد ۳۲ اثر مورد تایید و انتشار قرار گرفت.

وی موضوعات آثار مورد تایید و انتشار یافته از مازندران را آموزشی ، فرهنگی ، هنری ، جذب خادمیار ، ابتکار در جذب کمک های مردمی و ایجاد اشتغال و کار آفرینی اعلام کرد و گفت: مازندران دارای ۲۶۷ کانون محلی و ۲۶۰ کانون موضوعی است که در بخش های مختلف به محرومین کمک رسانی می کنند بنابراین انتظار است با ارائه الگوهای برتر در جشنواره در جهت محرومیت زدایی گام های رو به رشد و موثری برداریم.

صادق فاضل زاه مسئول کانون مرکزی خادمیاری شهرستان قائمشهر با اشاره به ثبت نام تعداد هزار و ۴۳۱ نفر قائمشهری برای خدمت در بارگاه ملکوتی امام رئوف، امام رضا(ع) در سامانه خادمیاری ، گفت: از تعداد هزار و ۴۳۱ نفر ۹۲۶ نفر برادران و ۵۰۵ نفر خواهران هستند.

وی اظهار داشت: تاکنون ۱۴ دوره آموزشی توجیهی برای کلیه خادمیاران ثبت نامی برگزار گردید و ۷۴۵ نفر از علاقمندان به خدمت در بارگاه امام رضا(ع) گزینش نهایی شدند و پرونده ۶۳ نفر در دست اقدام است.

ثبت ۱۰۰۴ اثر در جشنواره خدمت/۵۲۷ کانون رضوی در مازندران فعال است

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید