کد خبر: 204025
۰
۰
نسخه چاپی

مدیرکل جدید تأمین اجتماعی خراسان جنوبی معرفی شد

به گزارش خبرنگار اقتصادآینده، سرپرست سابق اداره کل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی ظهر پنج شنبه در این مراسم تودیع و معارفه اظهار داشت: در حال حاضر بالغ بر ۴۷ درصد جمعیت استان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند.

اکبری بیان کرد: طی شش ماهه نخست امسال تعداد بیمه شدگان این سازمان در استان ۱.۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

وی با اشاره به شروع طرح اسکن پرونده های بیمه شدگان و مستمری بگیران، بیان داشت: با اجرای این طرح در یک بازه سه ماهه بالغ بر ۱۵۰ هزار سند و ۶۶ هزار پرونده اسکن شده است.

سرپرست سابق اداره کل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی اضافه کرد: از ابتدای آذرماه جاری نیز تمامی پرونده های بیمه شدگان استان به صورت مکانیزه خواهد بود.

اکبری، تهیه طرح و اجرایی کردن استانداردسازی مدت زمان انتظار مراجعه کنندگان را یکی دیگر از برنامه های این سازمان عنوان کرد و گفت: با اجرای این طرح تلاش شد مدت زمان انتظار مراجعه کنندگان برای دریافت خدمات به کوتاه ترین زمان ممکن کاهش یابد.

وی، اجرای برنامه های آموزشی تخصصی برای پرسنل، بازدید دوره ای کارشناسان ارشد استان و مشارکت فعال در کمیته ها و شوراهای رونق تولید استان را از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت عنوان کرد.

گفتنی است در این مراسم« علیرضا محمدی» به عنوان مدیرکل جدید تأمین اجتماعی استان معرفی و از شش سال خدمات ارزشمند «مجید درویشی» در دروان تصدی این پست قدردانی شد.

مدیرکل جدید تأمین اجتماعی خراسان جنوبی معرفی شد

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید