کد خبر: 204033
۰
۰
نسخه چاپی

مردم در تحقق امنیت نقش اساسی دارند

به گزارش خبرنگار اقتصادآینده حجت الاسلام مرتضوی مقدم پنجشنبه شب در جمع مردم کرمان واقع در مسجد امام حسین (ع) در راستای برگزاری طرح «هر مسجد یک حقوقدان» با اشاره به اینکه برای احقاق حق باید به دو مولفه توجه کرد که یکی وجود امنیت و دیگری سلامت تشکیلات اداری است، گفت: متولی امنیت نیروهای مسلح و امنیتی کشور هستند و اینها به وظایف خود انصافا عمل کرده اند که در این زمینه دو نوع امنیت درونی و بیرونی است.

وی با بیان این مطلب که در تحقق امنیت مردم نقش اساسی دارند، افزود: سلامت اداری هم بسیار ی مهم است چرا که چنانچه رابطه جای ضابطه را بگیرد، اینها خلاف مصالح نظام است. عادت کرده ایم که اگر می خواهیم به اداره ای مراجعه کنیم اول دنبال آشنا می گردیم که این امر شایسته نظام اسلامی ایران است.

رئیس دیوان عالی کشور با اشاره به اینکه برخی ها برای جمع کردن رأی دنبال مردم هستند اما در ادامه توجهی به مردم ندارند، اظهار داشت: این وضعیت باید تغییر کند اما در عین حال در میان مسئولان کشور نیروهای انقلابی و بسیجی هم داریم و امروز هم دستگاه قضا در این زمینه در خط مقدم است.

وی با بیان این مطلب که یکی از راهکارهای افزایش اطلاعات حقوقی مردم استفاده از ظرفیت حقوقدانان بسیجی است، اظهار داشت: افرادی هم که در این زمینه همکاری می کنند نباید به دنبال جذب مشتری برای خود باشند.

حجت الاسلام مرتضوی مقدم ادامه داد: تعدادی از زندانیان در استان کرمان مربوط به موضوع مواد مخدر است چرا که این استان مسیر ترانزیت مواد مخدر است.

مردم در تحقق امنیت نقش اساسی دارند

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید