کد خبر: 204079
۰
۰
نسخه چاپی

مردم کم‌کاری و بی‌تدبیری مسئولان را به پای اصل نظام نمی‌گذارند

به گزارش خبرنگار اقتصادآینده، حجت‌الاسلام غلامحسین نوفرستی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند اظهارکرد: انسان‌ها به واسطه عدم معرفت و جهل نتوانستند در دوران زندگی ائمه(ع) از آن بزرگواران بهره بگیرند.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به سالگرد میلاد امام حسن عسکری(ع) بیان کرد: بعد از امام عسکری (ع) بشر وارد دوره جدیدی از تاریخ شد که در این دوره به راحتی نمی‌تواند از محضر امام معصوم استفاده کند.

نوفرستی ادامه‌داد: در دورانی که بشریت دسترسی به امامان معصوم(ع) ندارد باید با استفاده از راهنمایی نائبان عام حضرت مهدی(عج) که همان فقهای متعهد و باتقوا هستند، راه درست و صحیح را بیابد.

وی افزود: البته فقهایی مدنظر هستند که مخالف هوا و هوس بوده و در حقیقت حافظان واقعی و پاسداران مکتب حق هستند.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اتفاقات هفته گذشته و تکریم رهبر معظم انقلاب از حماسه‌آفرینی ملت ایران گفت: معاندان طراحی کرده بودند تا در یک فرصت مناسب اقدامات اغتشاشگرانه خود را انجام دهند ولی حرکت با عظمت مردمی در حمایت از اقتدار و امنیت کشور توطئه‌ها را خنثی کرد.

نوفرستی با تأکید بر اینکه مردم تکلیف خود در حمایت از نظام اسلامی انجام‌دادند، اظهارکرد: عدم مدیریت مناسب مسئولان در موضوعات مختلف را نباید به پای اصل انقلاب و نظام اسلامی گذاشت که این مهم را مردم به درستی درک کردند.

وی بیان‌کرد: نظام ما برپایه مردم سالاری دینی شکل گرفته و از رئیس جمهور تا نمایندگان مجلس، نمایندگان خبرگان رهبری و اعضای شورای شهر را مردم انتخاب می‌کنند و برای بهبود اوضاع جامعه باید در انتخاب‌ها دقت بیشتری کرد.

امام جمعه موقت بیرجند ادامه داد: در موضوع اصلاح قیمت بنزین مسئولان در طی پنج سال گذشته می توانستند در این زمینه با تدبیر بیشترو طی یک روند مناسب عمل کرده و یک شبه شوک عجیبی به جامعه وارد نکنند.

وی با اشاره به اینکه مردم کوتاهی مسئولان در اصلاح امور و بی‌تدبیری آنان را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت، گفت: پاسخ مردم به مسئولان کم‌کار را باید در پای صندوق‌های رأی دید.
 

مردم کم‌کاری و بی‌تدبیری مسئولان را به پای اصل نظام نمی‌گذارند

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید