کد خبر: 204086
۰
۰
نسخه چاپی

طرح محرومیت زدایی در ۱۳۱ دهستان محروم کشور اجرا شد

به گزارش خبرنگار اقتصادآینده، سردار عظیم ابراهیم پور ظهر جمعه در همایش تجلیل از افسران جنگ اقتصادی (کارآفرینان، تولیدکنندگان و فعالین اقتصادی کویری) در تحقق گام دوم انقلاب به میزبانی مسجد اعظم بقیه الاعظم (عج) روستای حسن‌آباد دامغان بابیان اینکه طرح‌های محرومیت‌زدایی در ۱۳۱ دهستان بسیار محروم کشور اجرا شد، ابراز داشت: از مجموع یک هزار و ۵۹۸ دهستان خیلی محروم سطح کشور در این تعداد دهستان ۳۱ استان کشور طرح‌های محرومیت‌زدایی به مرحله اجرا درآمده است.

وی بابیان اینکه قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دو هزار و ۸۹۸ روستا طرح محرومیت‌زدایی دارد، افزود: اجرای موفقیت‌آمیز این طرح‌ها و خدمت به مردم در مناطق محروم کشور از افتخارات سپاه محسوب می‌شود.

فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه بابیان اینکه اقتصاد سرمایه‌داری باید به مردم‌سالاری دینی تبدیل شود و اقتصاد سرمایه‌داری به کشور آسیب زد، ابراز داشت: مدل ایجاد اشتغال در مناطق محروم کشور از سوی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عدم وابستگی به‌نظام بانکی است و مردم با آورده خود در ایجاد اشتغال با پرداخت تسهیلات و سرمایه‌گذاری نقش دارند.

ابراهیم پور در ادامه تصریح کرد: معیشت، اشتغال، عمران، سازندگی، تعلیم و تربیت، سلامت و سبک زندگی اسلامی از حوزه‌هایی محسوب می‌شود که قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طرح‌های خود را در مناطق محروم اجرا می‌کند.

وی بابیان اینکه اقتصاد مقاومتی و رونق تولید باید تقویت شود، افزود: دشمن هیچ حربه‌ای جز راه انداختن جنگ اقتصادی ندارد و ما نیز باید از وابستگی به نفت خارج‌شده و اتکا ما باید به ظرفیت‌ها و تولیدات داخلی کشور باشد.

به گزارش خبرنگار اقتصادآینده، در این آیین از ۳۱ نفر از فعالین و کارآفرینان در حوزه کشاورزی، دام‌پروری و صنایع‌دستی با اهدا تندیس و جوایزی تجلیل به عمل آمد.

طرح محرومیت زدایی در ۱۳۱ دهستان محروم کشور اجرا شد

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید