کد خبر: 204090
۰
۰
نسخه چاپی

پیشرفت و توسعه کشور در سایه عدم وابستگی به دشمنان به دست می آید

به گزارش خبرنگار اقتصادآینده، ماموستا عبدالرحمان خدایی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه سنندج که در مسجد جامع این شهر اقامه شد، اظهار داشت: تلاش در راستای حمایت از تولید داخلی یکی از نیازهای لازم و ضروری است.

وی ضمن تأکید بر اینکه همه مدیران و مسئولان باید به کالای داخلی توجهی ویژه داشته باشند، افزود: توسعه و پیشرفت کشور تنها در سایه حمایت از تولیدات داخل و عدم وابستگی به کشورهای خارجی به دست می آید.

امام جمعه سنندج به اهمیت کسب علم از دیدگاه اسلام اشاره کرد و افزود: با داشتن علم و آگاهی می‌توان زمینه کسب و کار، توسعه و پیشرفت را فراهم کرد همچنانکه پیامبر(ص) هم بر لزوم تلاش برای کسب علم تاکید فرموده است.

ماموستا خدایی با بیان اینکه لازمه سربلندی هر انسانی، داشتن علم و دانش، کار و پیشه و رفتار و منش درست است، یادآور شد: توجه به این موارد در سایه دین اسلام، مسیر سعادت انسان مسلمان را فراهم کرده و عامل پیشرفت هر جامعه‌ای است.

وی به اهمیت اخلاق و رفتار درست در دین اسلام نیز اشاره و بر ضرورت احترام به پدر و مادر، صله رحم، اکرام فقرا و یتیمان، دوری از غیبت و تهمت و ادای عبادات و فرایض دینی در زمان مناسب تاکید کرد.

امام جمعه سنندج در بخش دیگری از سخنان خود در خطبه های امروز نماز جمعه این شهر به موضوع وحدت اسلامی اشاره کرد و افزود: حفظ وحدت و همدلی در جامعه یکی از نیازهای لازم و ضروری به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه دشمن از تمامی ابزارهای در اختیار خود برای ایجاد تفرقه استفاده می‌کند، یادآور شد: باید زمینه برای وحدت بیشتر فراهم شده تا کشور به سمت سوژه عزت و اقتدار بیشتری حرکت کند.

ماموستا خدایی بر لزوم حرکت مردم و مسئولان در مسیر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در سایه عزت و اقتداری که به دست آورده توانسته در عرصه های ملی و بین المللی افتخارات زیادی را کسب کند و ادامه این مسیر تنها در راستای عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری میسر خواهد بود.

پیشرفت و توسعه کشور در سایه عدم وابستگی به دشمنان به دست می آید

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید