کد خبر: 204099
۰
۰
نسخه چاپی

ثبت ۲ رکورد جدید در کارخانه‌های چادرملو

محمود نوریان در گفتگو با خبرنگار اقتصادآینده اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه، میزان تولید آهن اسفنجی در واحد مگامدول احیای مستقیم چادرملو به یک میلیون و ۱۰ هزار تن رسید.

وی افزود: این در حالی است کارخانه احیای مستقیم چادرملو اولین سال تولید خود را آغاز کرده و اواخر آبان‌ماه امسال با حضور رئیس جمهور اسلامی ایران رسماً افتتاح شد.

نوریان بیان کرد: پیش بینی شده است تا پایان امسال میزان تولید آهن اسفنجی دراین واحد عظیم فولادی به ظرفیت اسمی خود یعنی یک میلیون و ۵۵۰ هزار تن برسد.

مدیرعامل چادرملو عنوان کرد: این درحالی است که واحدهای صنعتی به طور معمول پس از سه تا چهار سال به ظرفیت حداکثری تولید خود می رسند و این موفقیت قابل توجهی برای چادرملو محسوب می شود .

وی یادآور شد: بر اساس همین گزارش، در آبان‌ماه امسال با تولید ۹۰ هزار و ۸۴۵ تن شمش فولادی در کارخانه فولاد چادرملو، رکورد جدیدی در تولید ماهانه به ثبت رسید و در مجموع هشت ماهه گذشته ۶۶۲ هزار تن شمش فولاد در این کارخانه واقع در مجتمع صنعتی چادرملو تولید شده است .

نوریان ادامه داد: طی این مدت همچنین بیش از ۲ میلیون و ۳۳۷ هزار تن گندله آهن در کارخانه گندله سازی مجتمع صنعتی چادرملو تولید شده است .

وی اظهار داشت: از سوی دیگر در دوره هشت ماهه گذشته، بیش از ۶ میلیون و ۷۷۰ هزار تن سنگ آهن و کنسانتره در مجتمع معدنی چادرملو تولید شده است .

ثبت ۲ رکورد جدید در کارخانه‌های چادرملو

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید