کد خبر: 204133
۰
۰
نسخه چاپی

هیچ خلل و عقب ماندگی در پرداخت مستمری بیمه شدگان وجود ندارد

به گزارش خبرنگار اقتصادآینده، علی اکبر ربیع زاده ظهر پنج شنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی اظهار داشت: در حال حاضر ۴۳۰ هزار تبعه تحت پوشش خدمات بیمه تأمین اجتماعی هستند.

وی بیان کرد: از این تعداد ۹۰ هزار نفر خارجی های ساکن در ایران و حدود ۳۳۰ هزار نفر ایرانی هایی هستند که خارج از کشور اقامت دارند.

مدیرکل دفتر نظارت و ارزشیابی سازمان تأمین اجتماعی ادامه داد: در حال حاضر ۷۲ درصد جمعیت شهری کشور تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند.

ربیع زاده، مجموع بیمه شدگان تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی را ۴۲ میلیون نفر اعلام کرد و گفت: این افراد شامل بیمه شدگان اصلی و تبعی و مستمری بگیران اصلی و تبعی می شوند.

وی در اتباط با بدهی سازمان به مراکز درمان نیز گفت: در دوره جدید از ابتدای اقتصادآیندهماه به صورت ماهانه و روتین بدهی سازمان به مراکز درمانی پرداخت می شود.

مدیرکل دفتر نظارت و ارزشیابی سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه پرداخت مستمری بگیران نیز هر ماهه از ۲۰ تا ۲۷ ماه به صورت مرتب و بدون وقفه انجام می شود، افزود: با تعهد و برنامه ریزی انجام شده در پرداختی به مستمری بگیران هیچ نوع خلل و عقب افتادگی نداریم.

ربیع زاده اضافه کرد: در پرداخت بیمه بیکاری نیز اگر نوع ارتباط فرد با کارفرما مشخص و قرارداد شخص به پایان نرسیده باشد، تأمین اجتماعی هیچ مشکلی ندارد و طبق قانون عمل می کند.

هیچ خلل و  عقب ماندگی در پرداخت مستمری بیمه شدگان وجود ندارد

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید