کد خبر: 204155
۰
۰
نسخه چاپی

دستگاه قضایی در اسرع وقت به جرایم آشوبگران رسیدگی کند

به گزارش خبرنگار اقتصادآینده، حجت الاسلام سید اسمعیل حسینی مازندرانی شامگاه جمعه در دیدار مردمی در مسجد شهر سیمرغ با گرامیداشت دهم آذرماه سالروز شهادت شهید مدرس و روز مجلس اظهار داشت: آیت الله مدرس از چهره های درخشان تاریخ تشییع به شمار می رود که زندگی، اخلاق، رفتار و جهت گیری های سیاسی و اجتماعی وی برای مشتاقان حق و حقیقت نمونه خوبی است.

وی افزود: شهیدمدرس به موجب آنکه با عزمی راسخ و چون کوهی استوار در مقابل ستمگران عصر به مقابله برخاست و سلطه گری استعمارگران را افشا کرد، جنایتکاران وی را تحمل نکردند و مظلومانه این عالم عامل و فقیه مجاهد را به شهادت رسانیدند.

وی با گرامیداشت روز مجلس از مجلس به عنوان یکی از نهادهای مقدس یاد کرد که بعد از انقلاب اسلامی بر مبنای مردمسالاری دینی ایجاد شده است و توانست به طور کلی کارنامه قابل قبولی داشته باشد ادامه داد: اما نباید فراموش کرد که در برهه‌ ای، برخی از نمایندگان با تصویب بعضی قانون‌، یا اظهارنظرو موضع‌گیری‌ نادرست خود مقابل اصل و اساس مبانی انقلاب، حرکت‌هایی داشته‌اند که مجلس ششم مصداق بارز این حرکت‌ها بوده و یقیناً آن اتفاقات هرگز از خاطر مردم ایران پاک نخواهد شد.

امام جمعه موقت سیمرع، به انتظارمردم از مجلس شورای اسلامی اشاره وبیان کرد: انتظار مردم از مجلس ونمایندگان خود، کنترل و نظارت بر حوزه اجرا است زیرا مردم انتظار دارند مجلس وظیفه ذاتی و انقلابی خود را بهتر اجرایی کنند و امروزمهم‌ترین چالشی که مردم کشور ما خواستار رسیدگی آن توسط دولت ومجلس هستند و بارها از تاکیدات رهبر معظم انقلاب نیز بوده وهست، اوضاع معیشتی و اقتصادی است.

حجت الاسلام حسینی مازندران تصریح کرد: مردم این انتظار را از مجلس دارند که قدرتمندانه وارد حیطه‌های اقتصادی شده و از بخش اجرایی کشور بخواهند که مشکلات معیشتی مردم را رفع کنند.

وی همچنین به حمایت رهبری از تصمیم سران قوا اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری با لحاظ کردن مصالح ملی و منافع ملی، نه تحت تاثیر بازی های سیاسی و انتخاباتی و نه با اهداف قهرمان سازی مبتنی بر هوای نفسانی با تائید تصمیم سران قوا راه حفظ ساختار نظام را در تبعیت از قانون دانستند.

وی افزود: رهبر عزیز انقلاب با حمایت از تصمیم سران قوا به همه یاد آور شدند که اگر قرار است تصمیم سران قوا که اقدامی قانونی است به راحتی نادیده گرفته شود، در زمینه های دیگر هم این بی توجهی به قانون مرسوم شده و در این صورت سنگ روی سنگ بند نخواهد شد و لذا با اینکه اقدام دولت بی موقع و شکل اجرای آن هم درست نبود معظم له با سنجیدن همه جوانب و رعایت مصالح ملت بر صیانت از قانون که انسجام نظام اسلامی به رعایت آن وابسته است صحه گذاشتند.

رئیس عقیدتی سیاسی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی مازندران یادآور شد: اگر تصمیم قوا با اهرم آشوب واغتشاش در خیابان وآتش کشیدن اموال عمومی ملغی می شد قطعا این رفتارقانون شکنان و آشوب گران تبدیل به مدل می شد و هیچ تضمینی وجود نداشت که فردا روزی حتی یک تصمیم درست و بدون اشکال سران قوا مصون بماند.

حجت الاسلام حسینی مازندرانی ضمن تجلیل از حضور گسترده مردم درمحکوم کردن اقدام آشوبگران گفت:حضورگسترده مردم درمحکوم کردن اغتشاشات اخیر، دشمنان قسم خورده نظام را ناامید وسرخورده کرد و مردم ایران به همان اندازه که دشمن روش های خود را درتوطئه علیه انقلاب پیچیده می کند، توانسته به هوشیاری وآگاهی خود بیفزاید.

وی همچنین ازتلاش اطلاعات نیروی انتظامی، سپاه و وزارت اطلاعات دردستگیری لیدرهای آشوبگران تقدیر و تشکر کرد و از قوه قضائیه خواست طبق مقررات دراسرع وقت به جرائم آشوبگران رسیدگی کند.

دستگاه قضایی در اسرع وقت به جرایم آشوبگران رسیدگی کند

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید