کد خبر: 204196
۰
۰
نسخه چاپی

۴۰ طرح محرومیت‌زدایی در مناطق محروم دامغان اجرا شد

به گزارش خبرنگار اقتصادآینده، سرهنگ پاسدار محمدحسین تقی پور ظهر جمعه در همایش تجلیل از افسران جنگ اقتصادی (کارآفرینان، تولیدکنندگان و فعالین اقتصادی کویری) به میزبانی مسجد اعظم بقیه‌الله الاعظم (عج) روستای حسن‌آباد دامغان بابیان اینکه ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی در مناطق محروم این شهرستان از سوی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان سمنان اجراشده است، ابراز داشت: تمامی این طرح‌ها با مشارکت مردم و بدون دریافت تسهیلات دولتی صورت گرفته است.

وی بابیان اینکه معرفی ظرفیت‌های تولیدی در عرصه‌های اقتصادی باید به‌صورت ویژه موردتوجه قرار گیرد و از آن نباید غفلت کرد، افزود: با توجه به شرایط تحریم تکریم و تجلیل از فعالان اقتصادی و کارآفرینان بازگو کردن خدمات افسران جنگ اقتصادی محسوب می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان بابیان اینکه نگاه فرماندهی معظم کل قوا به اقتصاد کشور نیز اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است، ابراز داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران معادلات دشمنان را بر هم‌ریخت و آنان را در انجام برنامه‌هایشان ناکام گذاشت.

تقی‌پور بابیان اینکه مقوله اقتصاد مقاومتی نگاه به ظرفیت‌ها است، در ادامه تصریح کرد: رمز موفقیت جمهوری اسلامی مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر توطئه و هجمه‌های دشمنان است که امروزه نیز مأموریت بسیج مقابله با تهدیدات دشمنان در جنگ اقتصادی به شمار می‌رود و بر این اساس تدابیر لازم را دارد.

وی اضافه کرد: حمایت از تولیدات داخلی و کارآفرینان و توجه به این موضوع و قشر از جامعه هرگز نباید از نگاه و دید مسئولان به فراموشی سپرده شود که توجه به این موضوع در تقویت اقتصاد مقاومتی تأثیرگذار است.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان فعالیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در مناطق محروم را کاری باارزش و ماندگار دانست و افزود: ایجاد و راه‌اندازی کارگاه‌های زودبازده کمک فراوان به رشد و توسعه اقتصاد کشور را به همراه دارد.

۴۰ طرح محرومیت‌زدایی در مناطق محروم دامغان اجرا شد

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید