کد خبر: 204204
۰
۰
نسخه چاپی

عزت کشور مرهون ولایت فقیه و ایثارگری های رزمندگان است

به گزارش خبرنگار اقتصادآینده، حجت الاسلام محمدباقر محمدی لائینی جمعه شب در یادواره شهدای روستای لمراسک از توابع شهرستان گلوگاه افزود: دشمن در تلاش است تا فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه کمرنگ کند.

وی تجلیل دائمی از ایثارگران و خانواده های شهدا و صیانت از خون شهیدان را موجب اعتلای فرهنگ معنوی در کشور دانست و افزود : عزت و بالندگی امروز کشور در کوران حوادث جهان مرهون ولایت‌فقیه و ایثارگری های رزمندگان در دفاع مقدس است.

امام جمعه ساری برگزاری یادواره های شهدا را اقدام با ارزش فرهنگی برای مقابله با تهاجم سازمان یافته فرهنگی استکبار دانست وافزود: گرامیداشت شهیدان و تکریم خانواده های شهدا و ایثارگران هیچ گاه نباید کمرنگ شود.

‏نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر ضرورت همگرایی نیروهای انقلابی برای صیانت از دستاوردهای نظام اسلامی، اطاعت پذیری از مقام ولایت و رهبری رانشانه بصیرت مردم دانست و افزود: بصیرت مردم در تبعیت از ولایت فقیه موجب ناکامی توطئه های دشمنان در ایران اسلامی می شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: گسترش فرهنگ شهادت و ایثارگری در جامعه برای ایمن ماندن انقلاب از توطئه های دشمنان ضرورت دارد.

عزت کشور مرهون ولایت فقیه و ایثارگری های رزمندگان است

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید