کد خبر: 204208
۰
۰
نسخه چاپی

رقابت در مرحله نهایی چتر زندگی سخت است

سامان خلیلیان در گفتگو با خبرنگار اقتصادآینده با اشاره به روند بازبینی آثار ارسالی به دبیرخانه سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی یزد، کیفیت آثار را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: خوشبختانه امروز شاهد هستیم که آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره، آثاری بسیار ارزشمند و با کیفیت است که نشان از افزایش توجه به این حوزه دارد.

عضو هیئت انتخاب سومین جشنواره تئاتر خیابانی چتر زندگی یزد ادامه داد: روند بررسی آثار و انتخاب راه یافتگان به مرحله نهایی روندی سخت و با حساسیت بالا بود چرا که بیشتر آثار از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بودند و واقعا در بین این حجم از آثار، انتخاب کار بسیار دشواری بود.

رئیس کانون تئاتر خیابانی کشور با اشاره به اینکه در ابتدا از سوی دبیرخانه جشنواره اعلام شده بود که 18 اثر به مرحله نهایی راه پیدا می‌کنند، گفت: تمام تلاش خود را به کار بستیم که بتوانیم رضایت دبیرخانه برای افزایش تعداد آثار مرحله نهایی را جلب کنیم و حداقل از بین آثار ارسالی، چند مورد که کیفیت بالایی داشتند را به این جمع اضافه کنیم.

خلیلیان در ارتباط با آثار یزدی ارسالی به دبیرخانه جشنواره عنوان کرد: امسال یزد بیشترین آمار آثار ارسالی به دبیرخانه را داشت و خوشبختانه هنرمندان این استان در حوزه تئاتر خیابانی مشارکت قابل توجه و خوبی داشته و دارند.

وی ادامه داد: آثاری هم که از یزد به مرحله رقابت جشنواره رسیده نه تنها از سایر آثار کم ندارد بلکه آثاری با کیفیت، خوب و ارزشمند است و قطعا رقابت سختی بین آنها و دیگر شرکت کنندگان وجود دارد.

رئیس کانون تئاتر خیابانی کشور ادامه داد: جشنواره تئاتر خیابانی چتر زندگی فرصت بسیار خوبی به وجود آورده که این هنر در استان یزد رشد بیشتری پیدا کند و مردم بتوانند از آن لذت ببرند.

خلیلیان از مسئولان و دست اندرکاران دبیرخانه این جشنواره خواست زمینه‌ای فراهم شود تا مردم نقاط مختلف استان یزد بتوانند به سهولت دسترسی به محل اجرای آثار را داشته باشند.

عضو هیئت انتخاب سومین جشنواره تئاتر خیابانی چتر زندگی یزد به نخستین اجرای تئاتر خیابانی در صحن حرم مطهر امام رضا(ع) اشاره کرد و افزود: خوشبختانه این اجرا با استقبال چند هزار نفری مردم مواجه شد و برای ما افتخار بزرگی بود که بتوانیم در بین زائران آن حضرت اجرا داشته باشیم.

رقابت در مرحله نهایی چتر زندگی سخت است

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید