کد خبر: 204248
۰
۰
نسخه چاپی

۵۰۰ اثر به جشنواره ابوذر در مازندران ارسال شده است

به گزارش خبرنگار اقتصادآینده، عبدالمهدی حق شناس ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اعلام اینکه زمان ارسال به جشنواره ابوذر تا۱۵ آدرماه تمدید شده است، گفت:این جشنواره در دومرحله داوری خواهد شد و تاکنون ۵۰۰ اثر به این جشنواره ارسال شده است و آثار ارائه شده از استان در کتابچه ای به چاپ خواهد رسید.

وی مهمترین اهداف بسیج رسانه را بسیجی کردن افراد رسانه و مقابله با جنگ نرم دشمن بیان کردو افزود: در حوادث اخیر کشور، خوشبختانه رسانه های انقلابی و فضاهای مجازی توطئه های دشمنان را خنثی کردند وهمچنین رسانه ها باید با آگاهی کامل جلوی هر توطئه ای از سوی دشمنان را بگیرندو با روشنگری های لازم ، راه انتخاب رابرای مردم فراهم کنند.

حق شناس با اشاره به اینکه گرچه از برخی مسئولین نظام بخاطر وضع نامناسب معیشتی مردم گله مند هستیم ، خاطر نشان کرد: خوشبختانه مردم همواره و در تمامی صحنه ها کنار انقلاب هستند و این حضور پرشور مردم ، دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی ایران بوده است.

رئیس بسیج رسانه مازندران گفت: با توجه به حجم بالای رسانه در کشور، متاسفانه در انتقال پیام انقلاب خوب عمل نکردیم ودرجوامع بین المللی ، دستاوردهای بعد پیروزی انقلاب اسلامی به درستی به گوش جهانیان نرسیده است.

وی بحث آموزش استعداد رسانه ، بیمه خبرنگاران و شناسائی نقاط قوت و ضعف رسانه های استان را از جمله برنامه های در دست اقدام بسیج رسانه مازندران بیان کرد.

۵۰۰ اثر به جشنواره ابوذر در مازندران ارسال شده است

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید