کد خبر: 207411
۰
۰
نسخه چاپی

کشف 4 انبار کالای احتکار شده از ابتدای شیوع کرونا در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین حسن غریب اظهار کرد: در پی شیوع ویروس کرونا و افزایش تقاضای مردم برای تهیه ماسک و مواد ضد عفونی کننده متاسفانه شاهد سودجویی برخی فروشندگان و داروخانه‌ها در این زمینه بودیم که اقدام به احتکار ماسک، مواد ضدعفونی کننده و... کرده بودند.

وی تاکید کرد: در این راستا اکیپی ویژه متشکل از عوامل دادستانی و سازمان صنعت و معدن و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و عوامل بسیج بصورت شبانه روزی برای برخورد با احتکار و گرانفروشی ماسک و مواد شوینده در قم تشکیل شده است و با هرگونه موردی که مشاهده شود به سرعت و قاطعیت برخورد خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب قم با اشاره به اینکه با محتکران و گران فروشان با اشد مجازات برخورد خواهد شد، تصریح کرد: با مسؤولان ارگان‌های مرتبط جلسه مشترکی برگزار شده و بازرسی‌ها در این زمینه با شدت بیشتری دنبال خواهد شد.

وی گفت: از ابتدای شروع بیماری کرونا در استان تاکنون 325 مورد بازرسی توسط تیم‌ها انجام شده است که از این تعداد 39 مورد تخلف و 4 انبار کشف شده است.

حجت الاسلام غریب بیان کرد: تخلفات به تعزیرات برای ادامه روند پرونده معرفی شده‌اند و کالای کشف شده که نیاز مردم بوده هم در داروخانه‌ها توزیع شده است.

وی ادامه داد: تمام ماسک‌های پخش شده در داروخانه‌ها، توسط تلاش های شبانه روزی اکیپ های بازرسی کشف و ضبط شده است.

غریب تاکید کرد: در شرایطی که مردم به برخی از کالاها برای حفظ بهداشت و سلامت نیاز دارند به احدی اجازه نمی‌دهیم که در این شرایط به سوء استفاده پرداخته و بخواهد کالایی را احتکار کرده یا با قیمت‌های گزاف در اختیار مردم قرار دهد.

2258

منبع : خبرگزاری فارس

اقتصاد آینده : منتظر دریافت پیام های شما شهروندان عزیز هستیم

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید