بوی بهبود ز اوضاع نصف جهان می شنوم/ اما افسوس دیر است!!!

دادستان اصفهان دستور تعطیلی مراکز تجمعی پر خطر را صادر کرد

پس از هفته ها تاخت و تاز این مهمان ناخوانده در اصفهان و بعد از جهش صعودی آمار مبتلایان به بیماری کرونا در نصف جهان، سرانجام دستور تعطیلی مراکز تجمعی پرخطر توسط دادستان انقلاب اصفهان صادر شد، گرچه بررسی های میدانی از مراکز پذیرش مسافر نشان می دهد که مانند بقیه بحران ها در حوزه جغرافیایی اصفهان دیر شده،اما امیدواریم که باز هم سبب خیر شود و کارگشا باشد.

دادستان اصفهان دستور تعطیلی مراکز تجمعی پر خطر را صادر کرد

به گزارش خبرنگار اقتصاد آینده از اصفهان و بنا بر اعلام روابط عمومی دادگستری کل استان، دادستان عمومی و انقلاب اصفهان طی دستوری ضمن تاکید بر اجرای مصوبات ستاد استانی مبارزه با کرونا در عدم پذیرش مراجعه کننده در مراکز پر تجمع نظیر مراکز و اماکن تفریحی و توریستی و اقامتگاه‌ها و مهمانپذیرها و هتل ها، از برخورد قاطع با متخلفان در این حوزه و همچنین افرادی که به اصطلاح به صورت کلید به دست مبادرت به اجاره دادن محل به مسافرین می نمایند خبر داد. وی همچنین به سایتها و کانالهای تبلیغاتی نیز هشدار داد تا از درج آگهی های مربوط به اجاره اقامتگاه مسافر در حوزه جغرافیایی اصفهان خودداری کنند.

وی  با توجه به محدودیتهای ایجاد شده از شهروندان خواست که موضوع عدم خروج از منزل را کاملا جدی گرفته و با توجه به محدودیتهای ایجاد شده از سایر هموطنان خواست تا از مسافرت به اصفهان اکیدا اجتناب نمایند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید