کد خبر: 208611
۰
۰
نسخه چاپی

شناسایی ۱۵۰ نفر از منتشر کنندگان اخبار کذب کرونادر فارس

به گزارش خبرگزاری اقتصادآینده، با تلاش سازمان اطلاعات سپاه فجر استان فارس در راستای تأمین امنیت روانی جامعه، تعداد ۱۵۰ نفر از شایعه پراکنان و منتشر کنندگان اخبار کذب مرتبط با شیوع بیماری کرونا در فضای مجازی، شناسایی شده و با آنها برخورد ارشادی و قضائی صورت گرفت.

سازمان اطلاعات سپاه با افرادی که بخواهند در این برهه زمانی خاص در جامعه، باعث تشویش اذهان عمومی و برهم زدن امنیت روانی مردم کشور عزیزمان شوند، برخورد قاطع قضائی خواهد کرد.

همچنین پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه فجر استان فارس به مدیران گروه‌ها، کانال‌ها و صفحات شبکه‌های اجتماعی هشدار می‌دهند در صورت دامن زدن به شایعات و انتشار اخبار کذب و بی اساس در فضای مجازی، با آنها برخورد قاطع خواهد شد.

سازمان اطلاعات سپاه فجر استان فارس اعلام کرد که از عموم هم استانی‌های گرانقدر انتظار می‌رود، جهت اطلاع از صحت و سقم اخبار به خبرگزاری‌های معتبر و صداوسیما یا واحد رسمی پاسخگوی سازمان‌های مرتبط با این موضوع مراجعه کنند و به شایعات منتشر شده در فضای مجازی توجهی نکرده و از بازنشر آنها خودداری کنند.

این سازمان همچنین از مردم خواست در مواجه با افراد منتشر کننده اخبار کذب در فضای مجازی، مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۴ اعلام کنند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید