کد خبر: 208787
۰
۰
نسخه چاپی

۴۳ میلیارد تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان خراسان شمالی پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری اقتصادآینده به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، رضا وحدانی اظهار کرد: طی امسال حدود هفت هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه بااعتباری حدود ۴۳ میلیارد تومان به مددجویان این استان پرداخت‌شده است.

وی با یادآوری اینکه این تسهیلات در سرفصل‌های کارگشایی، اشتغال‌زایی، ودیعه مسکن، خرید و احداث مسکن و ویژه سیل به نیازمندان پرداخت می‌شود، افزود: سقف پرداخت تسهیلات کارگشایی تا پنج میلیون تومان، ودیعه مسکن ۱۵، تسهیلات اشتغال‌زایی و خرید مسکن نیز تا ۳۰ میلیون تومان است.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت خراسان شمالی خاطرنشان کرد: طی امسال حدود پنج هزار و ۱۵۷ فقره تسهیلات کارگشایی به ارزش حدود ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به مددجویان پرداخت‌شده است، همچنین ۴۴۴ فقره وام اشتغال به ارزش ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به متقاضیان پرداخت‌شده است.

وی پرداخت ۲۷۱ فقره وام ودیعه مسکن به ارزش دو میلیارد و ۱۷۹ میلیون تومان و پرداخت ۶۸۷ وام خرید و احداث مسکن به ارزش ۶ میلیارد و ۷۱۵ میلیون تومان را از سایر اقدامات این صندوق برشمرد.

وحدانی یادآور شد: با توجه به سیل امسال ۴۲۳ خانواده نیز توانستند از تسهیلات ویژه سیل به ارزش حدود دو میلیارد تومان بهره‌مند شوند.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان در پایان ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه، پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه به‌صورت هدفمند، اخذ کمترین کارمزد در مقایسه با سایر بانک‌ها و مؤسسات و همچنین ارائه خدمات مناسب و متنوع را از مزایای این صندوق عنوان کرد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید