کد خبر: 208889
۰
۰
نسخه چاپی

ناوگان حمل و نقل جاده‌ای کالا در خراسان شمالی محدودیتی ندارد

جعفر شهامت در گفتگو با خبرنگار اقتصادآینده افزود: طبق هماهنگی‌های انجام شده با تشکل‌های صنفی حمل و نقل استان، کمیته حمل و نقل برای حمل کالاهای اساسی مورد نیاز از بنادر تشکیل شده و هیچ‌گونه محدودیت ترافیکی در ایام نوروز ۹۹ برای فعالیت ناوگان حمل و نقل جاده‌ای کالا اعمال نشده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی خاطرنشان کرد: عملیات ضروری راهداری و پیمانکاران مربوطه، با توجه به سیاست‌های کشور و استان در زمینه مهار ویروس کرونا و پیش‌بینی افزایش سفرها طی ماه‌های بعدی به دلیل همکاری مردم در خودداری از سفرهای تفریحی طی تعطیلات نوروز بدون وقفه ادامه خواهد داشت.

وی از کاهش ۳۰ درصدی ترافیک راه‌ها در ۳ هفته اخیر اسفند ماه سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

شهامت تاکید کرد: بر اساس مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا گشت راهداری و ترابری در ورودی‌های استان مستقر بوده و نظارت بر عملکرد ناوگان عمومی برون شهری مبنی بر عدم توقف در محدوده شهری و همچنین ممنوعیت سرویس‌دهی به استان‌های درگیر کرونا اعمال شده و این روال همچنان ادامه دارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی از همکاری عموم مردم و رانندگان حمل و نقل کالا و مسافر برای ارتقا ایمنی، سلامت مردم و حمل کالاهای مورد نیاز استان تقدیر و تشکر کرد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید