آشنایی با تریبون پاسخگویی سامانه شرکت مخابرات

سامانه 3636 چتر ارتباطی برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی

این سامانه برنامه رادیویی و چتر ارتباطی در روزهای فرد می باشد که با حضور مدیران و کارشناسان مخابرات منطقه اصفهان در راستای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی همشهریان محترم تهیه و پخش میگردد.

سامانه 3636  چتر ارتباطی برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی

به گزارش خبرنگار اقتصاد آینده از  اصفهان و به نقل از شرکت مخابرات ایران / این سامانه تلفنی 3636به صورت شبانه روزی آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و سوالات همشهریان محترم شده  است .

 مجید باطنی منش کارشناس امور مشترکین تلفن ثابت در این خصوص افزود: در خصوص نحوه فعال سازی سرویس انتقال مکالمه تلفن ثابت مشترکان می توانند از طریق مراجعه به سایت مخابرات  به آدرس TCI.IR و یا مراجعه حضوری به یکی از دفاتر خدماتی در سطح شهر نسبت به فعال سازی این سرویس بر روی خط تلفن ثابت خود اقدام نمایند.

 پس از فعال سازی سرویس، مشترکان می توانند با وارد کردن کد دستوری  ( # شماره مقصد *21* ) سرویس انتقال مکالمه را بر روی شماره تلفن مد نظر خود فعال نمایند و جهت غیر فعال سازی آن کد دستوری  (#21# ) از طریق همان شماره تلفن ثابت اقدام نمایند .

وی ادامه داد: مشترکان مخابرات  درصورت تمایل در دوحالت زیر نسبت به فعال سازی سرویس انتقال مکالمه ( دایورت ) اقدام نمایند.

حالت اول: انتقال مکالمه در صورت اشغال بودن خط از طریق کد دستوری ( # شماره مقصد *60* ) و غیر فعال کردن آن ( #60# ) می باشد.

حالت دوم: عدم پاسخگویی تلفن ثابت از طریق کد دستوری ( # شماره مقصد *61* ) وغیره فعال کردن آن ( #61# ).

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید