کد خبر: 208910
۰
۰
نسخه چاپی

برخورد جدی با عاملان تولید و انتشار شایعات کذب در فضای مجازی

به گزارش خبرنگار اقتصادآینده، سعید ناجی ظهر سه شنبه در جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا استان، افزود: با افرادی که با روان مردم با انتشار اخبار و مطالب کذب بازی می‌کنند و موجب برهم خوردن نظم جامعه می‌شوند شدیداً برخورد خواهد شد و اجازه چنین فعالیت‌های در استان داده نخواهد شد.

وی با اشاره به آغاز فعالیت ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا استان، گفت: هرمزگان به دلیل شرایط خاص و توجه ویژه استاندار محترم در اولین روزهای شیوع این بیماری در جهان و بهمن ماه اقدام به راه اندازی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا و استقرار تیم‌های غربالگری در مبادی ورودی به ویژه در بنادر و فرودگاه‌های استان کرد.

جانشین ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا استان با اشاره به نقش رسانه‌ها در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی جامعه، گفت: رسانه‌ها با انتشار اخبار صحیح و به موقع موجب افزایش اعتماد جامعه شوند تا مردم اخبار را از رسانه‌های معتبر کشور و استان دنبال کنند.

وی خاطرنشان کرد: توجه مردم به اخبار رسانه‌های معتبر موجب کاهش شایعات و کوتاهی دست سودجویان در شرایط فعلی کشور می‌شود و این امر آگاه سازی بهتر جامعه و آرامش مردم در مدیریت بحران فعلی را به دنبال خواهد داشت.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید