ناگفته های هدیه وزیر ارتباطات به مردم:

افزایش50درصدی استفاده از اینترنت در کشور

رئیس رگولاتوری هدیه اینترنت ثابت ۱۰۰ گیگا بایت را که وزیر ارتباطات در توییتر خود خبر آن را داد ه بود موجب افزایش ترافیک شبکه شد.

افزایش50درصدی استفاده از اینترنت در کشور

به گزارش خبرنگار اقتصاد آینده از اصفهان و به نقل از شرکت مخابرات ایران/ حسین فلاح جوشقانی، معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات وارتباطات گفت : با توجه به شیوع ویروس کرونا که موجب خانه نشینی و دور کاری بسیاری از افراد جامعه شده است تمام  تیم‌های خود و اپرا تورها را برای حل معضل کیفیت اینترنت بسیج می کنند .

گفتنی است : میزان مصرف اینترنت در این زمان به شکل قابل توجه افزایش یافته است  در حالیکه که تا پایان هفته گذشته میزان مصرف اینترنت تا ۴۰ درصد رشد داشته به نظر می‌رسد که این رقم به ۵۰ درصدهم  رسیده باشد .

ضرب‌الاجل در نظر گرفته شده از سوی رگولاتوری  برای اپراتورها در هفته گذشته را اثر بخش دانست و میانگین مصرف شبکه درحوزه همراه ۱۲ مگابیت بر ثانیه بود که هفته های  گذشته به دلیل افزایش مصرف اینترنت به میزان  ۵ مگابیت برثانیه پایین آمده است .

اما بعد ازضرب‌الاجل که برای اپراتورها گذاشته اند این عدد را به ۹ مگابیت برثانیه رسیده است.

 این نشان می دهدکه اپراتورها به شدت به دنبال بهبود وضعیت شبکه و ارائه سرویس خودمی باشند . به دلیل شیوع ویروس کرونا و در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی این میزان اینترنت را تا پایان سال جاری برای کاربران خود فعال کنند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید