کد خبر: 208990
۰
۰
نسخه چاپی

هموطنان از سفر به گناوه خودداری کنند

به گزارش خبرنگاراقتصادآینده، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در گفت‌وگو با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی ایشان و مجموعه بهداشت و درمان استان در این ایام گفت: همه مردم استان و بویژه مردم شهرستان گناوه قدردان زحمات شبانه روزی شما و مجموعه تحت مدیریتتان هستند و دعا می‌کنم خداوند به حضرتعالی و همکاران سلامتی و عافیت عنایت کند.

امام جمعه گناوه عنوان کرد: مردم و خیرین شهرستان گناوه آمادگی لازم جهت هرگونه کمک به بخش بهداشت و درمان را دارند.

وی افزود: نظر به اینکه این ایام می‌توانست اوج ورود مسافر و گردشگر به شهرستان گناوه باشد، ولی مردم گناوه به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان و هموطنان در اقدامی عاقلانه و خودجوش سایت تجاری این شهر را تعطیل کردند که نقش بسیار مهمی در وضعیت نسبتاً مناسب کنونی دارد.

حجت الاسلام رکنی حسینی خاطرنشان کرد: بازار تجاری گناوه در ایام نوروز امسال کاملاً تعطیل است و در شهرستان گناوه امسال هیچ گونه پذیرایی و خدمات دهی به مسافران نوروزی نداریم و امیدواریم مردم عزیز کشور نیز بجد از سفر به شهرستان گناوه خودداری کنند و جان عزیزان خود را به خطر نیندازند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: حرکت مردمی و خودجوش در تعطیلی بازار تجاری گناوه در ابتدای شیوع این ویروس نقش بسیار ارزنده‌ای در آمار پایین مبتلایان نسبت به دیگر استان‌ها داشته است.

کشمیری تصریح کرد: توصیه ما به مردم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و کاهش حداکثری رفت و آمدهای غیرضروری است و بخصوص مصرانه از مردم خواهش می‌کنیم در ایام نوروز در خانه بمانند.

همچنین امام جمعه گناوه طی گفت‌وگوی جداگانه ای با دریانورد رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) شهرستان گناوه از زحمات ایشان و مجموعه کادر درمانی تقدیر و تشکر کرد و افزود: خیرین گناوه ای آماده تأمین نیازهای اولویت دار این بیمارستان در خصوص تأمین ماسک و لباس مخصوص پرستاران هستند.

منبع: https://www.mehrnews.com/news/4881319/هموطنان-از-سفر-به-گناوه-خودداری-کنند

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید