کد خبر: 209086
۰
۰
نسخه چاپی

‌اختصاص ۵۰میلیارد اعتبار به دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود

به گزارش خبرنگار اقتصادآینده، حبیب‌الله خجسته پور عصر چهارشنبه در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استانداری سمنان و ستاد مقابله با کرونا ویروس در استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن با اشاره به تخصیص اعتبارات ملی برای دانشگاه‌های علوم پزشکی اظهار داشت: نامه‌نگاری‌هایی برای جذب اعتبار ملی برای مقابله با کرونا ویروس در استان سمنان انجام شد که تاکنون ۵۰ میلیارد ریال به دانشگاه‌های علوم پزشکی استان سمنان تخصیص یافت.

وی بابیان اینکه بخشی از اعتبارها و زیرساخت‌ها برای مقابله با کرونا ویروس، به‌صورت متمرکز در اختیار وزارت بهداشت است، افزود: دانشگاه‌های علوم پزشکی استان سمنان نسبت به جذب این اعتبارهای ملی تلاش مضاعف داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با تأکید بر لزوم تأمین زیرساخت‌های مناسب جهت مقابله با ویروس کرونا گفت: با در خانه ماندن و توجه مردم به آموزش‌های وزارت بهداشت، روند شیوع کرونا ویروس در جامعه کاهش می‌یابد.
خجسته پور بابیان اینکه تمام ظرفیت‌های موجود در دستگاه‌های اجرایی برای اجرای طرح‌های مقابله‌ای با این ویروس به‌کارگیری شده است، تأکید کرد: دستگاه‌های اجرایی استان سمنان برای مقابله با کرونا ویروس تمام‌قد در اختیار دانشگاه‌های علوم پزشکی استان سمنان باشند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید