کد خبر: 209105
۰
۰
نسخه چاپی

تولید روزانه ۴۳ هزار ماسک با مشارکت تمامی ظرفیتها در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری اقتصادآینده، محمد عباسی اظهارداشت: با توجه به مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور در خصوص مشارکت مشاغل خانگی و ضرورت بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و اهمیت مشارکت همگانی در مقابله با ویروس کرونا، در حال حاضر روزانه حداقل ۲۳ هزار ماسک با استفاده از ظرفیت مشاغل خانگی در استان هرمزگان تهیه می‌شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان اعلام کرد: کلیه واحدهای صنعتی، صنوف تولیدی و کارگاه‌های تولیدی وابسته نظیر اتحادیه‌ها، تعاونیهای تولید پوشاک و منسوجات، بسیج اصناف و نهادهای غیر دولتی می‌توانند فعالیت خود را در چارچوب ضوابط ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان غذا و دارو بدون نیاز به مجوز تولید اقدام کنند.

عباسی ادامه داد: علاوه بر تولید ماسک در استان هرمزگان توسط مشاغل خانگی و صنفی، واحد پدرام طب بندرعباس نیز روزانه ۲۰ هزار ماسک تولید می‌کند که در این طرح به طور مستقیم برای ۶۳ نفر اشتغال زایی ایجاد شده است.

وی افزود: محلول ضدعفونی کننده، لباس ضد ویروس و گان پزشکی از دیگر تولیدات شرکت پدرام طب بندرعباس است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان در پایان از واحدهای تولیدی که امکان تولید ماسک را دارند خواست با مراجعه به سازمان صنعت، معدن و تجارت در مرکز استان و یا ادارات تابعه در شهرستان‌ها درخواستهای خود را جهت انجام هماهنگی، ثبت کنند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید