کد خبر: 209359
۰
۰
نسخه چاپی

مسیر افتخار آفرین سپهبد سلیمانی را با قوت در سال جدید دنبال کنیم

به گزارش خبرگزاری اقتصادآینده، آیت الله مصطفی محامی روز جمعه در پیام ویدئویی با تبریک آغاز سال جدید و عید نوروز اظهار داشت: پیشرفت‌های علمی، فناوری و توان دفاعی، نفوذ منطقه‌ای، سیل، زلزله، پیروزی‌های جبهه مقاومت و شهادت سپهبد شهید سلیمانی و حضور باشکوه مردم در تشییع سردار مقاومت از اتفاقات تلخ و شیرین و نقاط قوت و ضعف سال ۹۸ بود.

وی بیان کرد: سال گذشته حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، ضعف مدیریت در برخی از بخش‌های اجرایی، مشکلات اقتصادی و معیشتی، سیل و زلزله و در نهایت ویروس کرونا را شاهد بودیم.

امام جمعه زاهدان گفت: در این استان علاوه بر محرومیت و مشکلات اقتصادی شاهد سیل در شمال و جنوب استان و بلایایی همچون هجوم ملخ‌ها به اراضی کشاورزی بودیم ولی در مقابل همکاری و همدلی مردم و مسؤولان برای آبادانی استان و جذب اعتبارات و سرمایه گذاران بیشتر در استان شد.

وی افزود: اگر چه سیل آسیب فراوانی به زیرساخت‌ها و منازل مسکونی سیستان و بلوچستان وارد کرد اما موجب رفع خشکسالی شد و نیز به لطف پیام رهبر معظم انقلاب موجب توجه مردم و مسؤولان کشورمان به این استان شد و شاهد سرازیر شدن سیل کمک‌های مردمی و گروه‌های جهادی از اقصی نقاط کشور به این منطقه بودیم.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان کرد: ویروس کرونا نمازهای جمعه و جماعات و فعالیت‌های فرهنگی و اقتصادی را به تعطیلی کشاند و این نارضایتی مردم را به دنبال داشت که امیدواریم با لطف الهی و مجاهدت مجموعه‌های پزشکی و جهادگران عرصه سلامت و همکاری مردم به زودی این بلا برطرف شود.

وی گفت: ویروس کرونا امتحان دشمن شناسی است زیرا که احتمال حمله بیولوژیک توسط دولت‌های مستکبر است.

آیت الله محامی اظهار داشت: امیدواریم سال جدید برای امت اسلامی بویژه مردم سیستان و بلوچستان پر برکت باشد و بتوانیم سعادت دنیا و آخرت را کسب کنیم.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید