کد خبر: 209363
۰
۰
نسخه چاپی

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در کردستان به ۲۱۵ نفر رسید

به گزارش خبرنگار اقتصادآینده، فرزین رضاعی بعد از ظهر امروز جمعه آخرین آمار از شمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان کردستان را تا این لحظه اعلام کرد.

وی افزود: از مجموع ۶۰۸ نمونه صورت گرفته از ابتدای ورود ویروس کرونا به استان کردستان تا این لحظه متأسفانه شمار مبتلایان به این ویروس در استان به ۲۱۵ نفر رسید و نتیجه آزمایش ۳۳۹ نفر نیز منفی بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان ادامه داد: در حال حاضر شهرستان سقز با ۸۱ مبتلا بیشترین شمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان کردستان را به خود اختصاص داده است.

رضاعی یادآور شد: در حال حاضر شهرستان بانه با ۴۶ نفر، سنندج ۳۵ نفر، کامیاران ۹ نفر، قروه ۱۳ نفر، مریوان ۶ نفر، دیواندره ۸ نفر، بیجار ۱۴ نفر، دهگلان ۲ نفر و شهرستان سروآباد نیز با یک نفر دیگر شمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان کردستان را شامل می‌شوند.

وی به شمار افرادی که به دلیل ابتلاء به ویروس کرونا در استان کردستان فوت کرده اند اشاره کرد و بیان کرد: تاکنون ۲۵ نفر در سطح استان کردستان به دلیل ابتلاء به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: شهرستان سقز با ۱۳ مورد مرگ مبتلایان به ویروس کرونا بیشترین آمار فوت استان کردستان را به خود اختصاص داده است و سه نفر در قروه, سه نفر در سنندج, چهار نفر در بانه, یک نفر در مریوان و سه نفر نیز در بیجار فوت کرده اند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید