کد خبر: 209445
۰
۰
نسخه چاپی

عدم انسجام در ستاد ملی مبارزه با کرونا دیده می‌شود

به گزارش خبرنگار اقتصادآینده حجت‌الاسلام اسدالله جعفری ظهر امروز در ستاد مقابله با کرونا خراسان شمالی با اشاره به آخرین وضعیت اجرای سند جامع مقابله با کرونا در استان اظهار کرد: مشکل بزرگ مقابله با کرونا در کشور ناهماهنگی و عدم انسجام ستاد ملی کرونا است.

رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی ضمن انتقاد نسبت به مشکل در تأمین نیازهای بهداشتی استان افزود: عدم تأمین و مجوز تهیه اقلام بهداشتی از استان‌های دیگر باید توسط ستاد ملی کرونا و وزیر کشور پیگیری شود.

جعفری از نقش‌آفرینی مثبت مدیران استانی در مقابله با شیوع کرونا در خراسان شمالی گفت و بیان کرد: جایی که موضوعات فرا استانی می‌شود، علی‌رغم مجوز وزارت بهداشت کار پیش نمی‌رود و استان مبدأ مانع از انتقال کالا می‌شود.

رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی افزود: هماهنگی میان استان‌ها و استانداران در ستادهای استانی باید انجام شود، اما این مسئله تاکنون محقق نشده است.

رئیس‌کل دادگستری در انتها بر رصد اقدامات دستگاه‌های مختلف تاکید کرد و گفت: کم‌کاری‌و کوتاهی در اجرای ستاد استانی مقابله با کرونا مشاهده می‌شود و برخی از مصوبات این ستاد در استان اجرایی نشده است که تذکرها و هشدارهای لازم باید داده شود.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید