کد خبر: 209535
۰
۰
نسخه چاپی

بازدیدهای عید نوروز در زمان عید فطر انجام شود

حجت‌الاسلام دکتر مهدی طاهری در گفت وگو خبرنگار اقتصادآینده با اشاره به تقارن عید باستانی نوروز و شهادت امام موسی کاظم علیه‌السلام، گفت: امیدواریم همان‌طور که خداوند در این ایام طبیعت را دوباره احیا می‌کند، قلب‌های ما به برکت ائمه علیهم‌السلام و به برکت دعای خیر حضرت صاحب‌الامر و به برکت دعای خیر مردم متحول بشود و زندگی جدیدی را پر از خیروبرکت در سال جدید آغاز کنیم.

وی افزود: امام کاظم علیه‌السلام می‌فرمایند، مثل انسان مؤمن مثل کفه ترازوست، به میزانی که ایمان او زیاد می‌شود ابتلائات و سختی‌هایی که ممکن است برای او پیش بیاید بیشتر و زیادتر می‌شود.

وی ادامه داد: اواخر سال گذشته و در طلیعه سال ۹۹ ملت شریف و گران‌قدر ایران اسلامی دچار ویروسی شدیم که به لطف خدا و فضل اهل‌بیت علیهم‌السلام و همت مردم عزیزمان، همه باهم دست‌به‌دست هم دادیم تا این ویروس منحوس را نابود کنیم و شکست بدهیم.

وی ادامه داد: سلامت خانواده‌ها و اجتماع برای همه و ما مهم است و به همین خاطر رعایت نکات بهداشتی و مسائل مربوط به خوراکی و مسائل مورد توصیه مسئولان در مراکز بهداشتی و علوم پزشکی باید موردتوجه همگان قرار گیرد و به مسائل عمل کنیم، در همین راستا پیشنهاد می‌کنیم دیدوبازدیدهای مرسوم به این ایام را در حد تماس‌های تلفنی و ارتباطات مجازی و پیامکی تقلیل بدهیم و به فضل الهی با یک پویش و همت ملی از این مسئله بگذریم و ان شاء الله دیدوبازدید و صله‌رحم مان را به عید فطر موکول کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: با پویش عید فطر به‌جای عید نوروز، سلامت همه آن‌هایی که برایمان عزیز هستند را تأمین می‌کنیم، ان شاء الله دیدوبازدید و صله‌رحم مان را به عید فطر موکول کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: با پویش عید فطر به‌جای عید نوروز، سلامت همه آن‌هایی که برایمان عزیز هستند را تأمین می‌کنیم، ان شاء الله کسی شادی‌ها را تبدیل به‌سختی و مصیبت نکند و همه به هم کمک می‌کنیم تا سال خوب و پربرکتی را برای هم رقم بزنیم و همه‌ی ما آماده‌ایم تا کمک و همدل و همراه عزیزانمان در سنگر سلامت و حامی مدافعان سلامت باشیم.

حجت‌الاسلام طاهری در پایان از تمامی اعضای هیئت‌های مذهبی و فعالان فرهنگی و دینی، روحانیون و دیگر اعضای تشکل‌های مردمی که در تهیه ماسک، مواد ضدعفونی و دیگر اقلام کمک و همراهی کردند و در ضدعفونی و گندزدایی معابر و شهرها و روستاها مشارکت فعال داشتند، تقدیر و تشکر کرد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید