کد خبر: 209637
۰
۰
نسخه چاپی

شمار مبتلایان به کرونا در کرمان به ۱۶۹ نفر رسید

به گزارش خبرنگار اقتصادآینده، مهدی شفیعی عصر یکشنبه در تشریح آخرین آمار از وضعیت بیماری کرونا در استان کرمان اظهار کرد: از روز گذشته تاکنون هشت مورد ابتلای جدید به کرونا در کرمان تشخیص داده شده است که از این تعداد هفت نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان و یک مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان است.

وی با اشاره به اینکه از هشت مورد مبتلای جدید شش نفر زن و دو نفر مرد هستند، افزود: با احتساب موارد جدید، شمار مبتلایان به کرونا در استان به ۱۶۹ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان همچنین گفت: در مجموع از ابتدای اپیدمی کرونا تا کنون ۱۷ نفر در استان کرمان به دلیل ابتلاء به کووید ۱۹ جان خود را از دست داده‌اند.

شفیعی در خصوص تعداد افراد بستری در بیمارستان‌ها به علت ابتلاء به کووید ۱۹ بیان کرد: ۱۴۱ نفر از ابتدا تا کنون و ۵۵ مورد هم اکنون در بیمارستان‌های استان کرمان بستری هستند.

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان اختلاف آماری بین ۱۴۱ مورد بستری و ۱۶۹ مورد مثبت مربوط به مواردی است که جزو کادر درمان یا اطرافیان بیماران بوده که تست آنها مثبت شده و با رعایت شرایط در منزل در ایزوله خانگی قرار گرفتند.

وی تعداد ترخیص شدگان با حال خوب از ابتدا تا کنون را در مجموع ۶۹ نفر ذکر و تصریح کرد: در حال حاضر سه نفر در آی سی یو بستری هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه در حال حاضر شش نفر در نقاهتگاه حضور دارند، افزود: افراد بستری در بیمارستان‌ها به دلیل بیماری حاد تنفسی از ابتدای اسفند سال گذشته تا به امروز هزار و ۳۳۷ نفر است.

وی گفت: تعداد موارد مشکوک به کرونا از ابتدای اسفند سال گذشته تا به امروز هم ۸۰۴ مورد است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید