کد خبر: 209639
۰
۰
نسخه چاپی

۳۰۰۰ بسته لوازم بهداشتی در مناطق کم برخوردار گلستان توزیع شد

محمدمهدی سلمان زاده در گفتگو با خبرنگار اقتصادآینده اظهارکرد: با توجه به شیوع کرونا و لزوم رعایت مسائل بهداشتی، تاکنون حدود سه هزار بسته لوازم بهداشتی با مشارکت بنیاد احسان و گروه‌های جهادی همکار این ستاد در مناطق کم برخوردار استان توزیع شده است.

وی گفت: اقلام هر بسته شامل ۱۰ عدد ماسک، یک عدد ژل و محلول ضدعفونی کننده است.

سلمان زاده ادامه داد: از بدو شیوع بیماری کووید ۱۹ در استان این ستاد با بهره گیری از ظرفیت‌های گروه‌های جهادی، مراکز خیریه و سازمان‌های مردم نهاد، در جبهه مردم و در کنار مردم قرار گرفت و خدماتی را تاکنون ارائه داده است.

وی بیان کرد: از جمله خدمات ارائه شده ستاد، اعزام چند تیم حافظان سلامت و اعلام هشدارهای بهداشتی در مناطق و روستاها جهت رعایت موارد بهداشتی و آمادگی و مقابله با ویروس کرونا است.

سلمان زاده اضافه کرد: ارائه مشاوره و روانشناسی جهت آرامش خاطر و توجه عملی مردم به توصیه‌های مسئولان بهداشتی، توزیع تراکت، راه‌های مقابله با ویروس کووید ۱۹، راه اندازی کارگاه دوخت ماسک در منازل و توزیع بین مردم، همکاری با نیروهای بهداشتی و درمانی در ورودی شهرها و همچنین همکاری در اجرای طرح غربالگری و تست اولیه، تامین و همکاری در ضد عفونی کردن اماکن عمومی روستاها و اماکن اداری، تهیه و توزیع بسته‌های مواد غذایی شامل روغن، چای، قند، شکر، ماکارونی، برنج، دستمال کاغذی، رب گوجه فرنگی و مایع ظرفشویی و دستشویی بخشی از خدمات ارائه شده ستاد است.

وی گفت: به همه هم استانی‌های عزیز توصیه می‌کنم دستوراتی را که مسئولان ستاد مبارزه با کرونا اعلام می‌کنند از جمله کمپین «در خانه بمانیم» را جامه عمل پوشانده و از هرگونه حضور در اماکن پرتردد و اجتماعات پرهیز کنند تا هرچه سریع‌تر از این مشکلات خلاصی یابند.

گفتنی است که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سیل ابتدای سال ۹۸ هم خدماتی همچون توزیع پک لوازم خانگی و توزیع دام سبک بین سیل زدگان را به مردم ارائه داد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید