کد خبر: 209647
۰
۰
نسخه چاپی

ثبت اطلاعات بیش از یک میلیون و ۱۰۰هزار نفر در غربالگری هرمزگان

به گزارش خبرگزاری اقتصادآینده، فریدون همتی در گفت‌وگو با شبکه خبر با بیان اینکه تمامی امکانات در راستای اجرای طرح پیشگیری و غربالگری بیماری کرونا در هرمزگان به کار گرفته شده است، عنوان کرد: با استفاده از ظرفیت پایگاه‌های سلامت در سطح استان و همچنین برقراری تماس تلفنی با مردم، ثبت اطلاعات مردم در سامانه اینترنتی سلامت و همچنین تماس خود مردم با سامانه ۴۰۳۰، تاکنون بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر از جمعیت استان هرمزگان در طرح بسیج ملی مقابله با کرونا، غربالگری شده و اطلاعات آنان ثبت شده است.

وی ادامه داد: از این رقم ۷۰ درصد مربوط به جمعیت روستایی و ۴۰ درصد مربوط به جمعیت شهری استان است و این طرح تا زمان ثبت اطلاعات و غربالگری تمامی مردم هرمزگان ادامه دارد.

استاندار هرمزگان افزود: خوشبختانه مردم استان هرمزگان به توصیه‌ها توجه خوبی داشته اند و مشارکت آنان در پویش در خانه بمانیم بسیار گسترده و چشمگیر است.

همتی تصریح کرد: تمامی مبادی ورودی استان هرمزگان برای پیشگیری از بیماری کرونا تحت کنترل و مراقبت قرار دارند و میزان تردد مسافران به استان هرمزگان نیز ۹۰ درصد کاهش یافته است.

وی گفت: مردم همچنان نکات و توصیه‌های بهداشتی را مورد توجه قرار دهند و با ماندن در خانه و خودداری از تردد غیرضروری به قطع چرخه انتقال ویروس کرونا کمک کنند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید