کد خبر: 209734
۰
۰
نسخه چاپی

اخذ ۸۳۰ سند مالکیت تفکیکی در شهرکهای صنعتی قزوین

به گزارش خبرگزاری اقتصادآینده، حمیدرضا خانپور دراین باره اظهار کرد: با توجه به اینکه واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی جهت انجام معاملات رسمی و جذب سرمایه گذار، شرکاء اقتصادی و تسهیلات ارزی نیاز مبرم به سند تفکیکی مالکیت داشته و با تشکیل پرونده‌های متعدد حقوقی و با مساعدت دستگاه‌های ذیربط سند مالکیت این شهرک‌ها جهت صدور و واگذاری برای واحدهای تولیدی بهره بردار آماده شده است.

وی افزود: ۸۳۰ فقره سند مالکیت تک برگی برای واحدهای تولیدی، خدماتی، کارگاهی، تجاری و زیرساختها در سال گذشته در شهرک‌های صنعتی کاسپین در فاز یک و توسعه شرقی و غربی، شهرک صنعتی کاسپین ۲ (آبیک)، شهرک صنعتی حکیمیه و ناحیه صنعتی طارم به مساحت بالغ بر ۴۰۰ هکتار آماده و واحدهای تولیدی که موفق به اخذ پروانه بهره برداری می‌شوند می‌توانند با مراجعه به دفتر شرکت نسبت به دریافت سند تک برگی اقدام کنند.

خانپور ارائه سند تک برگی به واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی را از برنامه‌های اصلی این شرکت عنوان کرد و گفت: این شرکت با تمام ظرفیت‌های خود به دنبال مستند سازی و رفع موانع دریافت سندهای تفکیکی و تک برگی شهرک‌ها و نواحی صنعتی است تا با واگذاری آن به خود واحدهای تولیدی نسبت به تأمین بخشی از نیازهای فعالان اقتصادی اقدام شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین همچنین از اخذ سند تفکیکی تک برگ برای بیش از ۵۵۰ واحد تولیدی و صنعتی در شهرک‌های صنعتی قزوین (کوهین) و لیا در سالجاری خبر داد.

خانپور در پایان افزود: تاکنون برای بیش از یک هزار و ۴۲۵ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سند تفکیکی صادر شده است.

وی تصریح کرد در سال «جهش تولید» درب شهرک‌ها و نواحی صنعتی بر روی سرمایه گذاران و کارآفرینان باز است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید