کد خبر: 209738
۰
۰
نسخه چاپی

بازگشایی ادارات گلستان با یک سوم کارمندان

بازگشایی ادارات گلستان با یک سوم کارمندان

به گزارش اقتصادآینده، هادی حق شناس بعدازظهر دوشنبه در بازدید از ایستگاه های غربالگری و تب سنجی گلستان در خصوص بازگشایی ادارات استان اظهارکرد: فردا (سه شنبه) روز اول کاری در سال جدید بوده و به دستگاه‌های اجرایی گلستان اعلام شده می‌توانند با حضور یک سوم کارمندان فعالیت خود را آغاز کنند.

وی با بیان اینکه ساعت کاری ادارات مانند ساعت کاری گذشته است، گفت: امیدواریم این خانه ماندن به جلوگیری از شیوع کرونا و قطع زنجیره بیماری کمک کند.

حق شناس بیان کرد: این امر می تواند به کادر درمان کمک کرده تا رفع خستگی کنند که اگر پیک دوم بیماری را شاهد بودیم با کادر درمانی آماده تر به مبارزه با ویروس کرونا بپردازیم.

 

استاندار گلستان در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: با اقدامات شایسته پیش از آغاز سال جدید به همت نیروهای داوطلب جمعیت هلال احمر و سایر دستگاه های خدمات رسان شاهد یک آرامش نسبی در استان هستیم.

وی ادامه داد: اقداماتی چون ضدعفونی معابر و گندزدایی سطوح در سطح شهرها به همت دستگاه هایی چون، دانشگاه علوم پزشکی، سپاه، شبکه بهداشت و درمان، نیروهای بسیجی، نیروی انتظامی و مشارکت ارزنده نیروهای داوطلب جمعیت هلال احمر در سراسر استان اثرگذار بوده است.

حق شناس با اشاره به ایستگاه های تست غربالگری در ورودی های گلستان، خاطرنشان کرد: اقدامات پیش از آغاز سال توسط جمعیت هلال احمر و شبکه بهداشت در سطح جامعه موجب آرامش نسبی شده اما این به معنای پایان انجام فعالیت ها نیست.

گفتنی است حق شناس، صبح دوشنبه از بیماران کرونایی بستری در بیمارستان بندرگز عیادت کرد.

استاندار گلستان همچنین از عملیات پایش و تب سنجی خودروهای عبوری در پلیس راه نوکنده بازدید کرد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید