کد خبر: 209839
۰
۰
نسخه چاپی

راه اندازی خط تولید ماسک جهرم در دستور کار است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی شفیعیان دوشنبه در جلسه ویدئو کنفرانس فرمانداران و رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی فارس بااستاندار با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در شهرستان گفت: تا کنون تعداد ۱۰ جلسه ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با محوریت دانشگاه علوم پزشکی جهرم در سطح شهرستان برگزار شده است و در این جلسات تصمیمات لازم اتخاذ و عملیاتی شد.

وی افزود: تدابیر لازم چون گند زدایی و ضد عفونی اماکن عمومی با همکاری دهیاری‌ها، شهرداری‌ها و گروه‌های جهادی ناحیه مقاومت بسیج و تیپ ۳۳ المهدی (عج) به صورت منظم و دوره‌ای انجام شده است که این گند زدایی ها با هماهنگی کارشناسان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی جهرم بوده است.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم با اشاره به توزیع ۱۲۰ هزار دستکش در داروخانه‌های شهرستان بیان کرد: با توزیع این مقدار از دستکش در شهرستان، کمبود این محصول تا حدودی مرتفع شد.

به گفته وی برای رفع کمبود ماسک، خط تولید ماسک توسط شرکت‌های دانش بنیان شهرستان در دستور کار قرار گرفته است که به زودی انجام می‌شود.

شفیعیان عنوان کرد: یکی از کارهای مهم در جهت کنترل این بیماری، کنترل مبادی ورودی شهر و جلوگیری از خودروهای غیر بومی بهشهر و راهنمایی آنها به سمت کمربندی بوده است.

وی اضافه کرد: در راستای کنترل این بیماری در سطح شهر و جلوگیری از ازدحام جمعیت، بسیاری از صنوف غیر ضروری تویط اصناف و اتحادیه‌ها تعطیل شد.

معاون استاندار فارس از زحمات دانشگاه علوم پزشکی جهرم، ناحیه مقاومت بسیج و تیپ ۳۳ المهدی (عج) برای مقابله با این ویروس وهمین طور اصناف، اداره صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه‌ها در خصوص تعطیل کردن صنوف غیر ضروری تشکر و قدردانی کرد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید