جزئیات محدودیت تردد در جاده‌های استان

جزئیات محدودیت تردد در جاده‌های استان

علیزاده گفت: تیمی متشکل از اداره کل راهداری و ارتش در این اماکن مستقر شده و از تردد خودروهای سواری پلاک غیربومی مگر به شرط ضرورت خودداری خواهد شد.

 

به گزارش خبرنگارخبرگزاری اقتصاد آینده ، اروجعلی علیزاده مدیرکل راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی، در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به مصوبات ستاد مقابله با کرونا در استان اظهار داشت: بر اساس تصمیم این ستاد از امروز 5 فروردین ماه در مسیرهای ملکان - میاندوآب- ارومیه و بالعکس، ارومیه_ تبریز و بالعکس، خوی- جلفا ، خوی - مرند و بالعکس، شبستر- سلماس و بالعکس، سراب - اردبیل و بالعکس، اهر - مشکین شهر و بالعکس، خداآفرین - اصلاندوز و بالعکس، محدودیت تردد اعمال خواهد شد.

 

وی گفت: بر این اساس تیمی متشکل از اداره کل راهداری و ارتش در این اماکن مستقر شده و از تردد خودروهای سواری پلاک غیربومی مگر به شرط ضرورت خودداری خواهد شد. همچنین خودروهای باری که محموله آن‌ها، سوخت و کالای اساسی باشد بعد از کنترل ماموران به سمت مقصد ادامه مسیر خواهند داد.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تصریح کرد: ممنوعیت مطلق به طور کامل نداریم چراکه نیازهای اساسی مردم تامین و برخی اقدامات ضروری باید انجام شود.

 

وی با اشاره به آمار تردد در جاده‌های استان، خاطرنشان کرد: آمارها در مسیرهای مختلف متغیر بوده ولی در مجموع کاهش 60 درصدی را تجربه کردیم البته در برخی مواقع این کاهش ترددات تا 70 ردصد هم رسیده است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید