کد خبر: 209915
۰
۰
نسخه چاپی

۵اکیپ به صورت مستمر بر تعطیلی اصناف غیرضروری خرم‌آباد نظارت دارند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا صفی خانی شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران، گفت: پنج اکیپ به صورت مستمر بر تعطیلی اصناف غیر ضرور در مرکز استان نظارت کرده و در سایر شهرستان‌ها نیز این امر به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

وی، بیان کرد: با توجه به مصوبه ستاد مقابله با بیماری کرونا مبنی بر بسته بودن اصناف غیر ضرور تا پایان ۱۵ فروردین ماه این امر مورد تاکید ویژه قرار گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، ادامه داد: در همین راستا طی جلسه هماهنگی که روز گذشته با حضور نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، اتاق اصناف، اماکن نیروی انتظامی، نماینده دادستان، بسیج اصناف و سایر دستگاه‌ها برگزار شد، مقرر شد تا نظارت‌ها به صوت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

صفی خانی، عنوان کرد: در همین راستا بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در شهر خرم آباد پنج اکیپ متشکل از دستگاه‌ها و نهادهای مختلف به صورت مستمر بر نحوه تعطیلی اصناف غیر ضروری نظارت می‌کنند.

وی، اظهار داشت: خوشبختانه در اولین روز کاری سال ۹۹ با همکاری بسیار مناسب اصناف شاهد تعطیلی اغلب واحدهای صنفی غیر ضرور در سطح شهر خرم آباد بودیم و باید از صاحبان واحدهای صنفی تقدیر و تشکر کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، عنوان کرد: با توجه به اهمیت سلامت جان شهروندان روند تعطیلی اصناف غیر ضرور تا پایان ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد و اکیپ‌های نظارتی نیز به صورت مستمر بر روند تعطیلی واحدهای صنفی نظارت می‌کنند و با افراد متخلف برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

صفی خانی، عنوان کرد: این اکیپ‌ها در تمامی مناطق شهر به خصوص هسته مرکزی همچون خیابان علوی، شریعتی، سبزه میدان تا شهدا، مطهری و خیابان انقلاب بازرسی و نظارت خواهند کرد و امیدواریم روند همکاری اصناف تا پایان ۱۵ فرودین ادامه داشته باشد.

وی، گفت: امروز نیز با توجه به اخطارهای لازم به جز چندین مورد که واحد صنفی خود را باز کرده بودند و این امر منجر به پلمپ شد اصناف غیر ضرور تعطیل بوده و مشکل چندانی نداشتیم و باید از ارگان‌ها و نهادهای مختلف تقدیر و تشکر کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، بیان کرد: در شهرستان‌های دیگر استان نیز نظارت‌ها به صورت مستمر انجام می‌شود تا شاهد تعطیلی اصناف غیر ضرور باشیم.

صفی خانی، اظهار داشت: البته این تعطیلی شامل اصناف عرضه کننده مواد غذایی، آشامیدنی، بهداشتی و کالاهای ضروری و اساسی نخواهد بود، همشهریان می‌توانند در صورت مشاهده فعالیت اصناف غیر ضرور مراتب را به این سازمان و اتاق اصناف گزارش دهند تا در اسرع وقت اقدامات لازم انجام شود.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید