برگزاری رزمایش دفاع بیولوژیکی مدافعان سلامت در استان

برگزاری رزمایش دفاع بیولوژیکی مدافعان سلامت در استان

سردار عابدین خرّم گفت: عملیات دفاع بیولوژیکی مدافعان سلامت در سراسر کشور در قالب 10 قرارگاه آغاز شده و در آذربایجانشرقی نیز این عملیات با حضور تمام یگانهای مستقر در سپاه عاشورا و قرارگاه منطقه ای عاشورا انجام خواهد شد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری اقتصاد آینده ، سردار عابدین خرّم، در جلسه یگانهای مختلف مستقر سپاه در آذربایجانشرقی با اشاره به فعالیت های سپاه و بسیج در مبارزه با ویروس کرونا اظهار داشت: با اینکه ویروس کرونا تجربه جدیدی بود و یگان های جنگ‌نوین ما تاکنون در این سطح بکار گرفته نشده بودند اما عرصه ی فعالیت عرصه بزرگی است.

 

وی گفت: از نگاه سپاه، این یک رزمایش عمومی است و بر این اساس عملیات دفاع بیولوژیکی مدافعان سلامت در سراسر کشور در قالب 10 قرارگاه آغاز شده و در استان آذربایجانشرقی نیز این عملیات با حضور تمام یگانهای مستقر در سپاه عاشورا و قرارگاه منطقه ای عاشورا انجام خواهد شد.

 

فرمانده سپاه عاشورا تصریح کرد: تمام امکانات سپاه برای این امر بکار گرفته خواهد شد و مناطق مختلف تبریز توسط ۱۰۰ دستگاه خودرو ضدعفونی در یک حرکت جهاد تحت پوشش قرار گرفته و ضدعفونی خواهد شد. رزمایش مذکور در برخی شهرهای استان نیز که آلودگی بیشتری دارند، برگزار خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: در کنار ضد عفونی معابر، بسته های بهداشتی نیز در مناطق محروم توزیع خواهد شد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید