کد خبر: 210022
۰
۰
نسخه چاپی

دومین جشنواره قلم‌های آسمانی استان بوشهر برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پوستر فراخوان دومین جشنواره استانی قلم‌های آسمانی استان بوشهر منتشرشده است و شرکت‌کنندگان تا ۲۵ فروردین ۹۹ جهت ارسال آثار به این جشنواره فرصت دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: این جشنواره در چهار بخش تألیفات دینی، مقالات دینی، پایان‌نامه‌های دینی و نشریات دینی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در بخش تعریفات دینی کتاب‌های ارسالی باید با موضوع دینی و در سال ۹۷ و یا ۹۸ منتشرشده باشند و همچنین در بخش مقالات دینی و مقالات ارسالی باید با موضوع دینی حداقل در ۱۰ صفحه و به روش علمی به نگارش درآمده باشند.

سروستانی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: در بخش پایان‌نامه‌های دینی پایان‌نامه‌ها باید در یکی از دو مقطع کارشناسی ارشد و دکترا با موضوعات دینی و مربوط به سال‌های ۹۷ و ۹۸ باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: آثار مربوط به بخش نشریات دینی شامل یکی از محورهای تیتر، مقاله، گزارش، شعر، مصاحبه و عکس می‌شود و باید آثار در سال ۱۳۹۸ در یکی از مطبوعات مکتوب محلی منتشرشده باشند.

وی افزود: در دومین جشنواره قلم‌های آسمانی بخش دیگری تحت عنوان بخش ویژه دارای سه محور جداگانه چهل‌سالگی انقلاب اسلامی، بیانیه گام دوم و شهید قاسم سلیمانی به بخش‌های چهارگانه اضافه‌شده است و شرکت‌کنندگان در این بخش آثار خود شامل تیتر، مقاله، گزارش، شعر، مصاحبه و عکس را که در مطبوعات محلی منتشرشده باشند به دبیرخانه ارسال کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر خاطرنشان کرد: آئین اختتامیه این جشنواره اردیبهشت‌ماه برگزار و از برگزیدگان هر بخش با اهدا لوح تقدیر و جوایز نقدی تقدیر خواهد شد.

منبع: https://www.mehrnews.com/news/4886058/دومین-جشنواره-قلم-های-آسمانی-استان-بوشهر-برگزار-می-شود

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید