کد خبر: 210117
۰
۰
نسخه چاپی

پمپ‌بنزین‌های آرادان تعطیل نمی‌شوند / کنترل ورودی و خروجی شهر

مجتبی بور بور در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه هیچ تصمیم یا ابلاغیه‌ای مبنی بر تعطیلی پمپ‌بنزین‌ها و یا منتقل نشدن سهمیه به ماه بعد وجود ندارد، ابراز کرد: شرایط جایگاه‌های سوخت مانند گذشته است و قرار نیست که هیچ‌کدام از پمپ‌بنزین‌های سطح شهرستان به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شود.

وی بابیان اینکه موضوعی که در فضای مجازی درباره تعطیلی جایگاه‌ها منتشرشده، تنها یک شایعه است، افزود: مردم اخبار را از منابع موثق دریافت کنند و به شایعات توجه نداشته باشند.

فرماندار آرادان همچنین بابیان اینکه کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرستان با استقرار پایگاه‌های کنترلی برای اجرای طرح غربالگری مدنظر ستاد مبارزه با کرونا در استان و شهرستان با همکاری نیروهای نظامی و انتظامی، بسیج و جمعیت هلال‌احمر و خصوصاً جوانان پرشور و فعال در حال انجام است، گفت: در پایگاه‌های هلال‌احمر علاوه بر آگاهی‌بخشی به مسافران توسط توزیع بروشور، برنامه‌هایی همچون کنترل دمای بدن، توسط حرارت‌سنج دیجیتال اندازه‌گیری می‌شود.

بور بور خواستار ماندن مردم در خانه برای مقابله با ویروس کرونا شد و افزود: همکاری مردم برای عبور از دوران شیوع کرونا بسیار مهم و حیاتی محسوب می‌شود.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید