کد خبر: 210221
۰
۰
نسخه چاپی

کاهش ۴۹ درصدی تردد در محورهای لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، عباس شرفی شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ۲۵ اسفند ۹۸ تا ششم فروردین ۹۹ تعداد دو میلیون و ۷۶ هزار و ۶۳۹ تردد وسیله نقلیه در محورهای استان ثبت شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با چهار میلیون و ۱۴۶ هزار و ۷۹۰ تردد وسیله نقلیه، ۴۹ درصد کاهش نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه ساعت اوج تردد در این ایام بین ساعت ۱۴ تا ۱۵ عصر با ۲۴۴ تردد وسیله نقلیه بوده است، گفت: محور دورود- سه راهی چالانچولان با ۸۱ هزار و ۶۴۳ تردد، سه راهی چالانچولان- خرم آباد (بروجرد) با ۷۵ هزار و ۱۴۶ تردد، خرم آباد - پلدختر (چم انجیر) با ۶۸ هزار و ۸۳ تردد و خرم آباد- سه راهی الشتر با ۶۷ هزار و ۲۰۳ تردد وسیله نقلیه، بیشترین سهم‌را در تردد ۱۱ روز گذشته داشته اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: بیشترین سهم تردد وسایل نقلیه سنگین در این مدت با ۵۲ درصد به محور پلدختر- اندیمشک اختصاص دارد.

شرفی اظهار کرد: سرعت متوسط در محورهای مجهز به تردد شمار استان ۷۷ کیلومتر بر ساعت بوده که محور پلدختر- خرم آباد با ۹۷ کیلومتر بیشترین سرعت و نورآباد- نهاوند با ۴۹ کیلومتر، کمترین سرعت را به خود اختصاص داده اند.

وی از مردم خواست با توجه به شرایط کنونی با پرهیز از سفر از شیوع ویروس کرونا پیشگیری کنند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید