کد خبر: 210225
۰
۰
نسخه چاپی

در مبادی ورودی راه آهن و فرودگاه سخت گیری بیشتری صورت گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد عامری سیاهویی پنج شنبه شب در دیدار نوروزی اعضای شورای شهر با فرماندار بندرعباس و هم اندیشی در خصوص رفع مشکلات شهر بندرعباس با تبریک فرارسیدن عید نوروز بیان کرد: شهر بندرعباس و استان هرمزگان یک شهر و استان فرهنگی است و نقطه ثقل کار فرهنگی نیز قرآن کریم می‌باشد و در این زمینه اماکنی وقف شده اند که در آن اماکن قرآن تدریس می‌شود اما برای اینکه اماکن هزینه جاری اش تأمین شود هنوز موقوفات مناسبی در نظر گرفته نشده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: اگر به دنبال رشد و توسعه در حوزه قرآنی هستیم و همچنین در گام دوم انقلاب به دنبال این هستیم که قرآن از موضع تبرک و تقدس در بیاید (زمانی که قرآن در متن زندگی ما ورود کند از موضع تقدس بیرون خواهد آمد) پس باید زندگی ما با قرآن کریم عجین شود.

عامری عنوان کرد: یکی از خلأ های معنوی که در سطح جامعه وجود دارد خلأ قرآن کریم است که علمدار و پرچمدار آن مربیان و معلمان قرآن هستند، که باید مورد حمایت قرار گیرند.

وی گفت: خانه‌های قرآنی که در سطح شهر وجود دارد نیازمند حمایت و کمک‌های مسئولین است و امید است که با همراهی و همکاری مسولان استان بتوانیم اماکن قرآنی را در سطح شهر و استان گسترش دهیم.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید