هدیه ویژه وزیر ارتباطات:

بسته اینترنت رایگان مخابرات برای معلمان

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بسته اینترنت رایگان ۲۰ گیگی برای معلمان از 6 فروردین فعال شده و تا خرداد ماه این بسته قابل استفاده می باشد.

بسته اینترنت رایگان مخابرات برای معلمان

به گزارش خبرنگار اقتصاد آینده از اصفهان و به نقل از شرکت مخابرات ایران محمدجواد آذری جهرمی در تشریح این خبر گفت: در راستای تحقق بیشتر شعار در خانه بمانیم برای بیماری فراگیری که بیش از  ۱8۰ کشور جهان  را در برگرفته است، مشکلات بیشماری برای شبکه‌های ارتباطی ایجاد شده و روند دسترسی به این شبکه ها را کند کرده است.

در همین راستا تلاش‌های بسیار گسترده‌ ای برای بهبود این اوضاع در بخشهای خصوصی و اپراتور‌ها که از دو هفته پیش مصرف و پهنای باند آنها به حدود چهار هزار گیگابایت در ثانیه رسیده در حالی که در سال ۹۲ حدود ۷۳ گیگا بایت بوده صورت گرفته است و ظرفیت سرویس‌های داخلی به حدود دو هزار و ۵۰۰ گیگابیت در ثانیه رسیده که  مجموعه این  شبکه  شش و نیم ترابیت در ثانیه را  مدیریت می‌کند.

گفتنی است : برای معلمان که از شیوه آموزش الکترونیک بهره مند بودند  اپراتورهای تلفن همراه تسهیلات ویژه ای را مدنظر قرار داده اند، که یکی از آنها بسته هدیه رایگان ۲۰ گیگی را برای معلمان است که امروز فعال می شود و می توانند تا آخر خردادماه آنرا مورد استفاده قرار دهند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید