کد خبر: 210307
۰
۰
نسخه چاپی

۱۵۵هزار بسته اقلام بهداشتی توسط جهادگران در مرکزی توزیع شد

عباس حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان داشت: خیران نیک اندیش استان مرکزی در زمینه تولید ماسک طبی تاکنون بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان به مجمع جهادگران استان کمک کردند و بنیاد مستضعفان نیز در این حوزه ۱۶ میلیون تومان کمک کرده است.

رئیس مجمع جهادگران استان مرکزی افزود: در حال حاضر ۲۵ نفر از جهادگران دانشگاه آزاد و علوم پزشکی اراک در بیمارستان‌های خوانساری و ولیعصر اراک به عنوان کمک پرستار و پرستار در حال خدمت رسانی هستند که برای اولین بار در استان مرکزی این مهم رقم خورد و سپس در سایر استان‌ها نیز دنبال شده است.

حسینی اظهار کرد: تاکنون جهادگران نسبت به ضدعفونی چهار هزار و ۸۰۰ باب اماکن عمومی و مذهبی و چهار هزار و ۶۰۰ نقطه از معابر سطح شهرها در استان اقدام کردند.

رئیس مجمع جهادگران استان مرکزی ادامه داد: توزیع ۱۵۵ هزار بسته اقلام بهداشتی، توزیع ۳۴۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی و سه هزار بسته معیشتی توسط جهادگران استان انجام شده است.

وی افزود: از ۴۷۰ گروه جهادی استان ۱۵۸ گروه جهادی با به کارگیری ۶ هزار و ۵۰۰ جهادگر در راستای مقابله با ویروس کرونا فعالیت می‌کنند و در راستای اطلاع رسانی به مردم ۱۱ هزار بروشور تهیه و توزیع شده است و ۹۰ هزار نفر نیز برای آگاه سازی آموزش دیده اند.

رئیس مجمع جهاد گران استان مرکزی بیان داشت: در حال حاضر با توجه به احتکار اقلام بهداشتی و گران شدن لوازم مورد نیاز برای تهیه ماسک مانند پارچه، کش و… در تأمین این اقلام با مشکلاتی مواجه هستیم که انتظار می‌رود در این حوزه همکاری لازم صورت پذیرد تا بتوانیم به کار خود ادامه دهیم.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید