هشیاری پلیس امنیت اقتصادی در اصفهان:

انبار میلیاردی کالای قاچاق در نصف جهان توقیف شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان از کشف یک میلیارد و 700 میلیون ریال کالای خارجی قاچاق طی بازرسی از یک انبار دپوی کالا در عملیات ماموران این پلیس خبر داد.

انبار میلیاردی کالای قاچاق در نصف جهان توقیف شد

به گزارش خبرنگار اقتصاد آینده از  اصفهان، سرهنگ کامران ریاحی در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای تدابیر قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز و ایجاد بستر لازم برای تحقق بخشیدن به شعار "جهش تولید" که از سوی مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) برای سال جدید نام گذاری شده است شناسایی دپوی کالاهای قاچاق در انبارهای سطح استان در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در همین رابطه کارآگاهان این پلیس با اشرافیت اطلاعاتی خود موفق شدند یک دستگاه موتور برق و ژنراتور و 44 کارتن 10 کیلویی مغز گردو خارجی که فاقد هرگونه اسناد و مدارک مثبته گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند را در بازرسی از یک انبار دپوی کالا کشف کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ارزش کالاهای مکشوفه را براساس اعلام کارشناسان مربوطه یک میلیارد و 700 میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: در این رابطه 2 نفر دستگیر و همراه با پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید