کد خبر: 210318
۰
۰
نسخه چاپی

بهبودی ۶۱ بیمار کرونایی در استان بوشهر/ تأیید یک مورد جدید

به گزارش خبرنگار مهر، سعید کشمیری ظهر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز جمعه ۸ فروردین ۷۲ نفر است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با بیان اینکه یک نفر به مبتلایان ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد افزود: متأسفانه یک بیمار آقای ۹۳ ساله ساکن شهرستان دشتستان که جواب نمونه آزمایش کرونا ویروس وی مثبت اعلام شد فوت کرده است و تاکنون نیز برای صدور مجوز دفن وی منتظر جواب نمونه آزمایش بوده‌ایم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بابیان اینکه تا امروز ۴۰ نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند گفت: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان (۷۲ نفر) تاکنون ۶۱ نفر از آنان با حال عمومی خوب ترخیص شده و در قرنطینه خانگی هستند و پنج نفر دیگر نیز در بیمارستان در حال سپری کردن دوره درمانی خود قرار دارند.

دکتر کشمیری خطاب به مردم بیان کرد: برای بیرون آمدن از خانه دلایل مهمی مانند خرید ضروری و یا مراجعه به پزشک داشته باشید در غیر این صورت مهم‌ترین اقدام هر شهروندی در این روزها در خانه ماندن است.

وی اظهار داشت: نگران این موضوع هستم که با بی‌مسئولیتی تعدادی از افراد که مبادرت به سفر و رفت‌وآمدهای غیرضروری می‌کنند تمام تلاش‌های یک‌ماهه همکارانم در بهداشت و درمان، مردم شریف استان و سایر ارگان‌ها که شبانه‌روز در حال تلاش برای کنترل و پیشگیری ویروس کرونا هستند از بین برود.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با اشاره به اینکه مهم‌ترین کمک مردم به حوزه سلامت در خانه ماندن و رعایت نکات بهداشتی است خاطرنشان کرد: هم‌وطنان با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir در طرح غربالگری الکترونیکی تشخیص کرونا شرکت کنند.

منبع: https://www.mehrnews.com/news/4887054/بهبودی-۶۱-بیمار-کرونایی-در-استان-بوشهر-تأیید-یک-مورد-جدید

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید