کد خبر: 210325
۰
۰
نسخه چاپی

محدودیت در تردد در محورهای دشتابی اعمال می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر رحمتی در جلسه بررسی و اجرای مصوبات طرح فاصله گذاری اجتماعی که روز جمعه در بخشداری دشتابی برگزار شد اظهار داشت: بر اساس مصوبه این ستاد و به منظور اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی طرح محدودیت تردد در بخش دشتابی اجرایی می‌شود.

وی بیان کرد: بر اساس مصوبات این جلسه نیروی انتظامی و بسیج با همکاری دهیاری‌ها ضمن استقرار در چهار راه شاهین تپه و سه راهی چینی مرجان به ارداق رفت و آمد به بخش دشتابی را کنترل می‌کنند.

رحمتی تصریح کرد: در این طرح که به منظور ممنوعیت تردد افراد غیر بومی و غیر ساکن اجرا می‌شود ضمن انسداد بلوار امام خمینی از ورودی غربی شهر ارداق و سایر ورودی‌های فرعی، نیروهای بسیج با مشارکت شهرداری و شورای شهر در میدان خلیج فارس مستقر شده و محدودیت رفت و آمد اعمال می‌کنند.

محدودیت در تردد در محورهای دشتابی اعمال می‌شود

بخشدار دشتابی گفت: کنترل ورودی جنوبی بخش دشتابی در مسیر شهر بویین زهرا، ورودی روستای رحمت آباد از بزرگراه قزوین به تاکستان و جلوگیری از ورود افراد غیر بومی و غیر ساکن به روستاها با مشارکت دهیاری‌ها از دیگر مصوبات این جلسه است.

رحمتی با اشاره به اطلاع رسانی صورت گرفته در خصوص فعالیت اصناف غیر ضروری اظهار داشت: پلمپ واحدهای متخلف از فردا شنبه در سطح بخش اجرایی می‌شود.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید