کد خبر: 210326
۰
۰
نسخه چاپی

تعطیلی ۲۴۰۰ واحد صنفی در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن حیدری اظهار داشت: در راستای تأکیدات ستاد مقابله با کرونا در استان کرمانشاه، مأموران پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی بازرسی‌های خود را از واحدهای صنفی مختلف گسترش داد.

وی افزود: در همین راستا از ۲۸ اسفند سال گذشته تا هفتم فروردین امسال نسبت به بازرسی از ۲ هزار و ۵۲۲ واحد صنفی بازدید و تذکرات لازم جهت رعایت بهداشت به آنها داده شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه تصریح کرد: علاوه بر آن پلیس نظارت بر اماکن عمومی با هماهنگی صاحبان واحدهای صنفی نسبت به تعطیلی حدود ۲۴۰۰ واحد شامل قلیانسراها، کافی شاپ ها، کیف، کفش و پوشاک فروشی‌ها، نمایشگاه‌های اتومبیل، مشاوران املاک، طلا و جواهرفروشی‌ها، آرایشگاه‌ها و باشگاه‌های ورزشی، مراکز خدمات تلفن همراه و … اقدام کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: همچنین در روزهای اخیر نسبت به تعطیلی مجتمع‌های تجاری و پاساژهای بزرگ شهر کرمانشاه نیز اقدام شد.

وی گفت: از دیگر اقدامات صورت گرفته پلمب ۳۷۲ واحد صنفی به دلیل عدم توجه به مصوبات و اخطارهای صادر شده از سوی ستاد مقابله با کرونا مبنی بر رعایت بهداشت بوده است.

سرهنگ حیدری در پایان اظهار کرد: با تلاش مأموران، ۱۵ لیتر الکل و ۷۵ عدد اسپری محلول ضدعفونی تقلبی و خارج از شبکه توزیع نیز کشف و جمع آوری شد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید